Lahden Seurahuoneen Trattorian sisäpiha uudistui – ”Tunnelma saa pysähtymään”

Runsaan vihreä ja täydellisen viihtyisä sisäpiha uniikissa miljöössä avataan uudelleen asiakkaille vappuna 1.5. kello 14.

Lahden Seurahuoneen yhteydessä olevan Trattorian sisäpihan maaliskuussa alkanut uudistus on valmis. Uudistuksen myötä Trattorian sisäpihasta tulee vahva jatkumo Seurahuoneen tyylikkääseen kokonaisuuteen, ravintolatarjoamaa täydentäen myös kesäaikana.

Raikkaat kuohuviinit sekä klassisiin Seurahuoneen juomiin nojaava kesäisen raikas juomavalikoima sekä kaupungin maukkain italialainen ruoka tarjoavat lisähoukutuksen vierailla Lahden keskustan vehreimmässä kohtaamispaikassa.

– Uudistuksella halusimme tuoda kaupunkikuvaan kuitenkin hieman enemmän lempeä, pehmeyttä sekä vihreyttä – sisäpiha on rakennettu kokonaan uudestaan, Seurahuoneen ravintolapäällikkö Ville Penttilä kertoo.

Trattorian sisäpiha – kohtaamispaikka kaikille kaupunkilaisille hyvän ruoan ja juoman äärellä

Trattorian sisäpiha tarjoaa tyylikästä, rentoa ja viihdyttävää aikaa hyvän ruoan, juoman ja seuran kanssa. Tavoitteena onkin täyttää paikat kaupunkilaisilla ja hotellivierailla, jotka arvostavat raikkaita makuja, rentoa fiilistä aina lounaasta alkuiltaan asti.

– Uusi Trattorian sisäpiha tuo Lahden keskustaan ripauksen keskieurooppalaista tunnelmaa, sisäpihaunelman, jossa pääsee pakoon kaupungin hälinää ja ärsykkeitä, nauttimaan hetkestä. Haluamme luoda tänne tunnelman, mikä saa pysähtymään niin arjessa kuin juhlassakin, hotellinjohtaja Marika Haavisto kertoo.

Uusitun Trattorian sisäpihan ovet ovat avoinna kaikille, ei ainoastaan esimerkiksi hotellin asiakkaille.

– Meille kaikki ovat tervetulleita, yksin ja yhdessä, Haavisto kertoo ja kehottaa kaikkia astumaan rohkeasti hotellin pääovista sisään ja löytämään tiensä uniikkiin keskustamiljööseen ja yllättymään.

Kesän aikana sisäpihalla voidaan järjestää niin yksityistilaisuuksia, teemailtoja sekä nauttia livemusiikista. Täysin uusittu ja uudelleen suunniteltu tila muuntautuu moniin tarpeisiin.

– Kesän useina alkuiltoina saamme muun muassa nauttia livemusiikista erilaisilta kokoonpanoilta. Haluamme tuoda vastapainoa alueen muulle, toisinaan jopa hektisellekin, tunnelmalle, Penttilä kertoo.

Lahden Seurahuoneen väki toivottaa kaikki tervetulleiksi kokemaan uusittu Trattorian sisäpiha – yksin tai yhdessä! Trattorian sisäpihan uudistus on valmis vapuksi ja uniikki keidas avataan asiakkaille 1.5. kello 14, ja on avoinna säävarauksella syyskuuhun asti Trattorian aukioloaikojen mukaisesti.

Tervetuloa!

Lisätietoja ja aukioloajat: Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone | Aleksanterinkatu 14, 15110 Lahti

Ville Penttilä, ravintolapäällikkö, p. 044 471 0981, ville.penttila@sok.fi

Marika Haavisto, hotellinjohtaja, p. 050 388 3393, marika.haavisto@sok.fi