Veikkaus Oy

Vakiosta 300 000 euron takuupotti Mikkeliin

Lauantaivakiosta löytyi yksi ainoa täysosuma, joten pelin takuupotti laukesi kolmannen kerran tänä vuonna. Nettipelaaja Mikkelistä voitti 300 000 euron potin 48 euron haravajärjestelmällä.

Lauantainvakiosta löytyi yksi ainoa täysosuma. Tämä tiesi sitä, että Vakion 300 000 euron takuupotti laukesi.

- Isot onnittelut taitavalle ja onnekkaalle voittajalle Mikkeliin, Veikkauksen tuoteryhmäpäällikkö Miikka Nurmi onnittelee.

Voittorivi oli pelattu veikkaus.fi:ssä ja siihen osui alavoittoineen tarkalleen 300 405 euron potti.

Voittaja oli pelannut kierrokselle 48 euron haravajärjestelmän (paras tulos -2).

Mikkeliläisen nettipelaajan voittorivi
Haravajärjestelmä 192 riviä, paras tulos -2

X2

Veikkaus.fi:ssä pelannut voittaja saa voittonsa suoraan pankkitililleen.

Lauantaivakion suuri ennakkosuosikki Newcastle otti kotivoiton 86 prosenttia kohteen merkeistä pelattuna. Stoken vierasvoitto Southamptonista oli 16 prosenttia pelattu yllätys. Lisäksi Norwich Cityn ja Swansean tasapeliä oli pelattu 17 prosenttia.

Lauantaivakioon on asetettu uusi 300 000 euron takuupotti yhdelle ainoalle täysosumalle.

Viime viikonlopun mikkeliläisen nettipelaajan lisäksi Vakion 300 000 euron takuupotin ovat voittaneet tänä vuonna helsinkiläinen nettipelaaja huhtikuussa sekä helmikuussa Nurmijärven R-kioskissa rivinsä tehnyt asiakas.

Vakio on Veikkauksen vanhin peli, jota on pelattu vuodesta 1940. Vakion historian suurin voitto on miljoona euroa. Potin voitti kierroksella 7/2021 helsinkiläinen nettipelaaja.

Tulokset

su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma