Wörks Oy

Uusi hieno luku Wörksin tarinassa: Jarno Varis nimitetty toimitusjohtajaksi

Wörks ilmoittaa ilolla, että Jarno Varis, aiemmin N2 Creativen toimitusjohtaja ja Wörksin osakas vuodesta 2022, on nimitetty yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi.

Jarno Varis

Varis on kokenut johtaja yli 20 vuoden kokemuksella markkinointialalla, mukaan lukien roolit Mirumin strategiajohtajana, luovana johtajana ja innovaatioliiketoiminnan vetäjänä. Hänen laaja-alainen osaamisensa ja syvällinen ymmärryksensä alalta ovat auttaneet lukuisia yrityksiä ja brändejä kasvamaan sekä kehittymään.

Osana Wörksin kasvustrategiaa Jussi Piri, joka on luotsannut Wörksiä vuodesta 2018 suuntaa katseensa uuden innovatiivisen yritysten ekosysteemin kehittämiseen, tavoitteena vahvistaa asiakkaiden kilpailukykyä ja heidän käytössään olevaa osaamisen laajuutta. Ekosysteemiin kuuluu tällä hetkellä jo yli 50 osaajaa ja markkinatilanne on suotuisa viimeisen kolmen vuoden aikana testatun toimintamallin skaalaamiselle. Kasvuun varattujen investointien lisäksi tämä roolien muutos mahdollistaa voimakkaamman keskittymisen sekä Wörksiin, että Wörksin rinnalle kasvaneisiin sisaryrityksiin. Piri jatkaa Wörksin hallituksessa.

“Asiakkaidemme markkinoinnin vaikuttavuuden kasvattaminen yhä kasvavalla paletilla luovuuden keinoja, yhdessä tehden, välillä kompastuen, mutta aina lopulta onnistuen, on edelleen se perusta, jolle yhteistyömme rakennetaan. Wörksin arvot, jonka keskiössä on ihmiset – me, asiakkaamme ja kumppanimme – on tulevaisuudessakin kaiken lähtökohta. Wörksin yhteisö on osoittanut, että inhimillinen arvomaailma on enemmän kuin vain sanoja. Olenkin äärimmäisen kiitollinen ja innostunut mahdollisuudesta viedä näitä periaatteita eteenpäin toimitusjohtajan roolissa. Samanaikaisesti meidän on kyettävä vastaamaan alan kiihtyvään muutokseen entistä paremmin sekä positioitumaan markkinalla entistä selkeämmin ja rohkeammin”, toteaa Jarno Varis.

Wörks jatkaa kasvustrategiansa toteuttamista ja pyrkii vahvistamaan asemaansa markkinoinnin suunnittelutoimistona. Variksen nimitys toimitusjohtajaksi on osa tätä jatkuvaa sitoutumista huippuosaamisen ja innovaatioiden kehittämiseen.

Lisätietoja antavat:

jarno.varis@woerks.fi

Jussi Piri
jussi.piri@humansandcreatures.com
jussi.piri@woerks.fi

Linkit

Wörks on markkinoinnin suunnitteluun erikoistunut strateginen bränditoimisto. Wörks on alansa edelläkävijänä hyödyntänyt lean-toimintamallia asiakastyössään jo v. 2011 lähtien. Yrityksessä työskentelee noin 20 henkilöä liikevaihdon ollessa viimeisellä tilikaudella noin 4 miljoonaa euroa. Wörksin asiakkaita ovat mm. Aalto University Executive Education, Bauhaus, HSL, Kesko, Oral, Uutismedian liitto, Studeo, SRV, Tietoevry ja Yle. Wörksin toimisto sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa, Aleksanterinkatu 15 A:ssa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Wörks Oy