Hollolaan aukeaa uusi Värisilmä-myymälä

Hollolaan aukeaa uusi Värisilmä-myymälä, kun pitkän linjan värisilmäläinen, Mika Kivinen, aloittaa kauppiaana. Myymälän avajaisia vietetään 10.–11.5.2024.

Värisilmä Hollolan avajaisia vietetään 10.–11.5.2024 osoitteessa Tarmontie 3, Hollola.

Mika Kivinen ei ole uusi alalla, vaan hänellä on kokemusta rakennusalalta sekä puusepäntöistä jo ennen Värisilmä-uraansa. Vuodesta 2004 lähtien Kivinen on työskennellyt Värisilmä-myymälässä ja nyt 20 vuotta myöhemmin hän osti liiketoiminnan toiselta Värisilmä-kauppiaalta.

”Värisilmä-kauppiaaksi ryhtyminen oli minulle itsestäänselvyys. Minulle hyvän asiakaskokemuksen tuottaminen on yksi tärkeimpiä asioita, olipa kyseessä kuluttaja- tai ammattiasiakas. Värisilmä-ketjun vahvuutena on mutkaton ja asiakaslähtöinen palvelukokonaisuus, jossa asiakas ja asiakaspalvelu ovat keskiössä”, kertoo Kivinen.

”Paikallinen, palveleva ja asiantunteva on lupauksemme asiakkaillemme. On hienoa, että voimme uuden Värisilmä-myymälän myötä yhdessä Mikan ja hänen osaavan henkilökuntansa kanssa lunastaa tämän lupauksen entistäkin paremmin”, kertoo Jani Karotie, Väritukku Oy:n toimitusjohtaja.

Myymälä palvelee jo asiakkaita osoitteessa Tarmontie 3, mutta virallisia avajaisia vietetään 10.–11.5.2024. Avajaisiin ovat kaikki tervetulleita tutustumaan uuteen myymälään, tuotteisiin ja henkilökuntaan sekä tavarantoimittajien edustajiin. Avajaisissa on tarjolla kakkukahvit sekä grillimakkaraa. Avajaispäivinä on myös mahdollisuus osallistua arvontaa, josta voi voittaa lahjakortin uuteen myymälään.

Värisilmä on täyden palvelun pintamateriaalimyymälä

Värisilmä on sisustuksen pintamateriaaleihin sekä maaleihin erikoistunut ketju. Värisilmä tarjoaa kuluttaja- ja ammattiasiakkailleen asiantuntevaa palvelua niin pintamateriaalien suunnitteluun, tuotteiden valintaan kuin projektien toteutukseen. Värisilmän suosittuja palveluita ovat Värisilmä Suunnittelu ja Värisilmä Maalineuvonta.

Värisilmä-myymälät ovat kauppiasvetoisia, joten jokainen myymälä voi painottaa palveluitaan myös kauppiaan oman mielenkiinnon ja osaaminen mukaan.

”Olemme paljon mukana linjasaneerauskohteissa sekä uudistuotantorakentamisessa. Kiitos siitä kuuluu Värisilmä-ketjulle, joka mahdollistaa tuotteiden nopean saatavuuden ja lyhyet toimitusajat. Myös kiintokalustekokonaisuudet, kuten keittiöt ja säilytysjärjestelmäratkaisut, ovat osa nykyistä valikoimaamme. Näin pääsemme tarjoamaan asiakkaillemme saman katon alta isompia kokonaisuuksia heidän tarpeensa huomioiden”, kertoo Kivinen Hollolan myymälän valikoimasta.

Värisilmä on johtava sisustuksen pintamateriaaleihin ja maaleihin erikoistunut valtakunnallinen ketju. Väritukku Oy toimii Värisilmä-myymälöiden keskusliikkeenä, joka vastaa ketjun tuotevalikoimista, varastoinnista ja logistiikasta sekä tuotteiden markkinoinnista. Väritukun omistavat yksityiset Värisilmä-kauppiaat. Värisilmä tarjoaa tutkitusti Suomen parasta palvelua: Värisilmä on saanut ykkössijan Kaupan Liiton ”Asiakastyytyväisyys palveluihin Suomessa” -tutkimuksissa rautakauppojen alalla vuonna 2021 sekä vuosina 2018, 2019 että 2020.