Kuu kiurusta kesään, Vuoristoradasta ei päivääkään

Kuu kiurusta kesään, puoli kuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen, Vuoristoradasta ei päivääkään. Linnanmäen Huvipuiston 67. kesäkausi alkaa perjantaina 28.4.
Linnanmäen Huvipuisto

Avajaispäivänä pe 28.4. Ohjelmalava Estradilla esiintyvät televisiosta tuttu Osmo Ikonen jamaamme kovimmista muusikoista koostuva SuomiLOVE band. Linnanmäen kesän ensimmäisellä keikalla kuullaan mm. huippusuositussa SuomiLOVE-ohjelmassa esitettyjä kappaleita. Lauantaina 29.4. tunnelmaa nostattavat tamperelainen suomirockia soittava Sadetta sekä kotimaisiin kestosuosikkeihin lukeutuva Irina.

Lasten vappuna su 30.4. huvipuiston ohjelmassa on Mirja Mäkelän ja Eeppi Ursinin esittämiä hauskoja Muumilauluja, koko perheen suosikki Aarne Alligaattori ja Viidakkorumpuyhtye sekä Karhupatsaan lakitus klo 18.

- Isot ja pienet huvipuistokävijät voivat ottaa oman lakin mukaan ja asettaa sen omaan päähänsä samaan aikaan Karhupatsaan lakituksen kanssa. Kävijöiltä alun perin lähtenyt tapa on muotoutunut jo hauskaksi perinteeksi Linnanmäen vapussa, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin iloitsee.

Linnanmäen Huvipuiston 67. kesäkausi alkaa pe 28.4.2017 klo 16.

MUISTUTUS! Linnanmäen Huvipuiston lehdistötilaisuudessa ti 25.4.2017 klo 10-12 toimittajat pääsevät tutustumaan kesäkauden makeansuolaisiin, vauhdikkaisiin ja nauruhermoja kutkutteleviin uudistuksiin. Lisätietoja ja ilmoittautuminen (22.4. mennessä): http://www.linnanmaki.fi/lehdistotilaisuus

Lisätietoja:
Pia Adlivankin, toimitusjohtaja, Linnanmäki, p. 040 418 7788,
pia.adlivankin@linnanmaki.fi

Heli Hemgård, viestintäpäällikkö, Linnanmäki, p. 040 901 5219,
heli.hemgard@linnanmaki.fi

Linnanmäen Huvipuisto
Irina esiintyy Linnanmäellä 29.4.2017
Osmo Ikonen ja SuomiLOVE-band esiintyvät Linnanmäellä 28.4.
Aarne Alligaattori ja Viidakkorumpuyhtye esiintyvät Linnanmäellä 30.4.

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja suomalaiselle lastensuojelutyölle. Vuonna 2016 lahjoitettiin 4,3 miljoonaa euroa ja tavoite vuodelle 2017 on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat suomalaista lastensuojelutyötä.

Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2017 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.