& Other Stories avaa myymälän Galleria Esplanadiin

Ruotsalainen & Other Stories -muotiketju avaa ensimmäisen Suomen myymälänsä Galleria Esplanadiin keväällä 2017. Uudistuvassa Galleria Esplanadissa on aloittanut myös useita muita uusia liikkeitä alkuvuoden aikana ja lisää on tulossa. Kauppakeskus haluaa erottautua Suomen Fashion District’inä, muodin keskittymänä keskellä Helsinkiä.

& Other Storiesin myymälä tulee kauppakeskuksen Aleksanterinkadun puolelle, entisiin H&M:n liiketiloihin 1. kerrokseen. Liike tulee olemaan Galleria Esplanadin suurin 850 neliömetrin pinta-alallaan.

– Uuden, tämän kokoluokan toimijan saaminen Helsinkiin on erinomainen esimerkki ydinkeskustan ja kauppakeskus Galleria Esplanadin kaupallisesta kiinnostavuudesta. & Other Stories on Suomessa uusi, mutta maailmalla tunnettu muotiketju, joka tukee Galleria Esplanadin luonnetta Fashion District’inä, iloitsee Ilmarisen vuokrauspäällikkö Ville Laurila.

Galleria Esplanadissa on aloittanut kevään 2016 aikana useita uusia muotiliikkeitä: turkistuotteita tarjoava suomalaisbrändi GEMMI, italialaisia paitoja myyvä Naracamicie sekä Lavli Livingroom, joka tarjoaa australialaisen Lorna Janen sporttivaatteiden lisäksi mm. treenitunteja. Toukokuussa ovensa avaavat myös kultakauppa Annette Tillander sekä mm. urheiluvaatteita, korsetteja ja asusteita tarjoava Biancaneve. Lisäksi Galleria Esplanadissa aloittavat syksyllä italialainen pukuliike Sartoria Rossi sekä miesten ja naisten paitoja myyvä ruotsalaisketju Stenströms.

– Olemme rakentamassa Galleria Esplanadista Suomen Fashion District’iä, muodin keskittymää ja jokaisen tyylitietoisen pakollista ostospaikkaa. Meillä on enemmän lippulaivamyymälöitä kuin missään toisessa kauppakeskuksessa Suomessa, sanoo Galleria Esplanadin kauppakeskusjohtaja Katja Hatakka.

Osana Fashion District -konseptia kauppakeskuksen ilmettä yhtenäistetään ja koko kauppakeskuskortteli erotetaan ja tehdään tunnistettavaksi mm. Fashion District -kyltein.

Galleria Esplanad -kiinteistön omistaa Ilmarinen. Kauppakeskuksen johtamisesta vastaa Realprojekti Oy.

Lisätietoja:

Ville Laurila, vuokrauspäällikkö, Ilmarinen, p. 040 501 0040
Katja Hatakka, Galleria Esplanad -kauppakeskuksen johtaja, Realprojekti Oy, p. 040 152 1597

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme noin 1,1 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 57 miljardin euron sijoitusvarallisuus.