Finn Lectura

101 English Mistakes Finns Do on hauska uutuuskirja tyypillisimmistä suomalaisten tekemistä kielivirheistä

Ihmetteleekö ulkomaalainen ystäväsi, kun kerrot hänelle ”It’s raining snow today”? Katsooko baarimikko kummallisesti, kun esität pyynnön ”Can I have one bear, please”? Lipsahtaako suustasi ”till example” vaikka tarkoitit sanoa ”for example”?

101 English Mistakes Finns Do/malliaukeama.

101 English Mistakes Finns Do on hauska ja helppokäyttöinen teos, jossa esitellään tyypillisimmät virheet, jotka suomalaiset tekevät englantia puhuessaan. Jokainen tunnistaa itsensä varmasti ainakin yhdestä kohdasta! Kirja tarjoaa lukijalle viihdyttävän lukukokemuksen lisäksi myös mahdollisuuden kehittää kielitaitoaan, sillä kirjassa annetaan oikea ilmaisu jokaiselle virheelle. Lopussa lukija pääsee myös testaamaan taitojaan.

Britti Christian Evans on opettanut englantia Suomessa yli 20 vuotta. Idea 101 English Mistakes Finns Do -kirjaan syntyi, kun hän huomasi, että tietyt kielivirheet toistuvat suomalaisten puheessa vuodesta toiseen puhujan iästä riippumatta.

Christian Evans: 101 English Mistakes Finns Do - A Dictionary Of Mistakes

Finn Lectura, 240 s. 18,00 €

Ilmestymispäivä 12.9.2017.

Yhteyshenkilöt

Arvostelukappaleet: asiakas- ja viestintäpäällikkö Jenni Honkonen, puh. 040 519 2591, jenni.honkonen@finnlectura.fi

101 English Mistakes Finns Do/malliaukeama.
101 English Mistakes Finns Do -kirjan etukansi.

Finn Lectura
Itälahdenkatu 18 A

09 7415 1005, info@finnlectura.fihttp://www.finnlectura.fi
Oy Finn Lectura Ab - Oy Finn Lectura Ab on vuonna 1986 perustettu Yliopistojen opetusalan liitto YLL ry:n omistama kustantamo, joka julkaisee pääasiassa aikuis- ja korkeakouluoppimateriaalia. Erikoisalueenamme on aikuisopetuksessa käytettävä kielten opiskelumateriaali. Pyrimme palvelemaan opettajia ja opiskelijoita yhä paremmin kustantamalla mielenkiintoisia ja käytännön opetukseen räätälöityjä tuotteita. Lähitulevaisuudessa laajennamme tieto- ja opaskirjavalikoimaamme sekä kehitämme osaamistamme virtuaalioppimateriaalin tuottajana.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Finn Lectura