Finn Lectura

101 English Mistakes Finns Do on hauska uutuuskirja tyypillisimmistä suomalaisten tekemistä kielivirheistä

Ihmetteleekö ulkomaalainen ystäväsi, kun kerrot hänelle ”It’s raining snow today”? Katsooko baarimikko kummallisesti, kun esität pyynnön ”Can I have one bear, please”? Lipsahtaako suustasi ”till example” vaikka tarkoitit sanoa ”for example”?

101 English Mistakes Finns Do/malliaukeama.

101 English Mistakes Finns Do on hauska ja helppokäyttöinen teos, jossa esitellään tyypillisimmät virheet, jotka suomalaiset tekevät englantia puhuessaan. Jokainen tunnistaa itsensä varmasti ainakin yhdestä kohdasta! Kirja tarjoaa lukijalle viihdyttävän lukukokemuksen lisäksi myös mahdollisuuden kehittää kielitaitoaan, sillä kirjassa annetaan oikea ilmaisu jokaiselle virheelle. Lopussa lukija pääsee myös testaamaan taitojaan.

Britti Christian Evans on opettanut englantia Suomessa yli 20 vuotta. Idea 101 English Mistakes Finns Do -kirjaan syntyi, kun hän huomasi, että tietyt kielivirheet toistuvat suomalaisten puheessa vuodesta toiseen puhujan iästä riippumatta.

Christian Evans: 101 English Mistakes Finns Do - A Dictionary Of Mistakes

Finn Lectura, 240 s. 18,00 €

Ilmestymispäivä 12.9.2017.

Yhteyshenkilöt

Arvostelukappaleet: asiakas- ja viestintäpäällikkö Jenni Honkonen, puh. 040 519 2591, jenni.honkonen@finnlectura.fi

101 English Mistakes Finns Do/malliaukeama.
101 English Mistakes Finns Do -kirjan etukansi.

Finn Lectura
Itälahdenkatu 18 A

09 7415 1005, info@finnlectura.fihttp://www.finnlectura.fi

Finn Lectura on vuonna 1986 perustettu oppi- ja tietokirjakustantamo ja sen omistaa Yliopistojen opetusalan liitto YLL ry. Finn Lecturan monipuolisessa julkaisuohjelmassa painottuvat laadukkaat kielten oppikirjat. Kielten oppimateriaalien lisäksi Finn Lectura julkaisee opetusalan ammattikirjallisuutta sekä yleistä tietokirjallisuutta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Finn Lectura

Kutsu julkistamistilaisuuteen: Urheiluvamma voi olla kohtalokas - Urheilun kipupisteet kokoaa yli 20 huippu-urheilijan tarinat yksiin kansiin11.10.2017 08:05Kutsu

Mikä on vammojen merkitys huippu-urheilijalle ja miten vammat voisivat olla ehkäistävissä valmennuksen avulla? Finn Lecturan uutuusteos Urheilun kipupisteet kertoo yli 20 suomalaisen huippu-urheilijan tarinan eikä unohda loukkaantumisiin liittyviä henkisiä kipupisteitä. Kirjan julkistamistilaisuus pidetään tänään 11.10. klo 13 Sports Academyssa, Helsingissä. Tervetuloa!