179 000 euron eBingo-voitto Laukaaseen

Kyseessä on jo toinen Laukaaseen osunut iso eBingo-voitto kuukauden sisään.

Laukaassa asuva mies pelasi sunnuntaina 17. joulukuuta eBingoa Veikkauksen nettisivuilla ja voitti pelistä 179 509,10 euron suuruisen jackpot-voiton.

Laukaalaismiehen iso eBingo-voitto tuli 4 euron hintaisesta Timantti-huoneesta. Voittaakseen jackpot-päävoiton Timantissa pelaajan tulee saada 25-numeroinen peliruudukko täyteen osumia enintään 50 bingopallolla.

Koska voitokas peli oli pelattu tunnistautuneena Veikkauksen nettisivuilla, Laukaassa asuva nettipelaaja saa voittorahat suoraan tililleen.

Veikkauksen eBingo-voitot eivät ole tänä syksynä kiertäneet Laukaata kaukaa, sillä vasta vajaa kuukausi sitten, 25.11., laukaalainen nainen voitti eBingosta pelin kaikkien aikojen 5. suurimman voiton: 291 647, 80 euroa. Tuo voitto oli 6. suurin rahapelivoitto Laukaan historiassa.