200 000 euron potti Kenosta Alajärvelle

Vapun jälkeinen keskiviikko oli onnenpäivä Alajärvellä. Paikallisesta K-supermarketista ostettiin Keno-peli, jolla voitettiin päiväarvonnasta 200 000 euroa.

Onnekas voittaja oli ostanut kaksi yhden euron peliä, joista toisessa oli kaikki kymmenen numeroa oikein.

Voittaja oli pelannut ilman Veikkaus-korttia, joten hän saa rahat tililleen tuomalla tositteensa Veikkauksen pääkonttoriin.

- Onnittelut voittajalle ja tervetuloa pääkonttorillemme rahoja lunastamaan. Kunnon kakkukahvit tarjotaan, lupaa Veikkauksen viestintäpäällikkö Tomi Auremaa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.