200 000 euron potti Kenosta Alajärvelle

Vapun jälkeinen keskiviikko oli onnenpäivä Alajärvellä. Paikallisesta K-supermarketista ostettiin Keno-peli, jolla voitettiin päiväarvonnasta 200 000 euroa.

Onnekas voittaja oli ostanut kaksi yhden euron peliä, joista toisessa oli kaikki kymmenen numeroa oikein.

Voittaja oli pelannut ilman Veikkaus-korttia, joten hän saa rahat tililleen tuomalla tositteensa Veikkauksen pääkonttoriin.

- Onnittelut voittajalle ja tervetuloa pääkonttorillemme rahoja lunastamaan. Kunnon kakkukahvit tarjotaan, lupaa Veikkauksen viestintäpäällikkö Tomi Auremaa.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).