2017 oli HKL:n kasvun vuosi

Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen eli HKL:n vuoden 2017 vuosikertomus on julkaistu.

Vuosi 2017 oli HKL:n kannalta erityisen merkittävä. Lokakuun alussa HKL sai länsimetron infran hallintaansa ja hoitoonsa. Matkustajaliikenne länsimetroon alkoi 18.11. Raitioliikenteessä raitiolinjaston muutos HSL:n linjastouudistuksen myötä oli mittavin vuosikymmeniin, ja Raide-Jokerissa aloitettiin allianssin työskentely. Kaupunkipyöräpalvelu laajeni, ja käyttäjämäärältään se nousi maailman mittakaavassa kärkijoukkoon.

- HKL toteutti menestyksellä kaupungin strategian mukaista kestävän liikkumisen edistämistä, toimitusjohtaja Ville Lehmuskoski toteaa.

Lisää edellä mainituista aiheista ja monista muista vuoden kohokohdista sekä HKL:n vastuullisuudesta vuoden 2017 sähköisessä ja painetussa vuosikertomuksessa.

Klikkaa HKL:n vuosikertomuksen  sähköiseen versioon

Lisätiedot: