250 000 euroa Kenosta voittanut: ”Tuli sellainen tunne, että pitää se kuponki viedä”

Pohjois-Karjalassa asuva pariskunta koki melkoisen jouluyllätyksen tapaninpäivänä. Joulu oli vietetty ja talo hiljentynyt, kun mies muisti että hänen pitää vielä hypätä autoon ja viedä kenokuponki kauppaan ennen ilta-arvontaa.

–  Oli lähellä, että en olisi lähtenyt viemään lappua, mutta sitten tuli sellainen tunne, että pitää se kuponki viedä, voittaja kertoo voittoa edeltäneistä tuntemuksistaan.

Kuponki ehti ajallaan Alavinkadun K-marketiin. Arvonnan jälkeen mies tarkisti Kenon tulokset teksti-tv:ltä, meni sitten keittiöön parempaan valoon tarkistamaan lappunsa numeroita ja sitten vielä takaisin olohuoneeseen.

– Vaimo sanoi, että eihän siinä rivisissä ole kaikki numerot oikein. Sanoin, että ei tarvitse ollakaan, riittää että on kymmenen, mies sanoo.

10-tasolla pelatussa rivissä oli kuin olikin kymmenen numeroa oikein. Lisäksi peliin oli valittu KunkkuKertoimet ja arvottu Kunkkunumero osui riviin. Näin ollen voittosumma muodostui KunkkuKertoimien perusteella, ja 50 sentin panoksella pelattu rivi toi 250 000 euron voiton.

– Kerran, kun tein Keno-lapun kaupassa, siihen tuli vahingossa KunkkuKertoimet. Annoin niiden sitten olla ja sillä pelillä tuli 1200 euron voitto. Sen jälkeen olen aina pelannut KunkkuKertoimilla, säännöllisesti Kenoa pelaava mies kertoo.

Tosite säilyi makuuhuoneen lipaston päällä

Voittaja kertoo säilyttäneensä voittotositetta makuuhuoneen lipaston päällä.

– En uskaltanut viedä tositetta edes keittiöön, jos vaikka syttyy tulipalo, mies kertoo.

–  Sanoin, että älä vain laita hellaan, kun hän aina sinne niitä veikkauskuponkejaan lykkää, vaimo nauraa.

Pariskunnalla on aikomus remontoida voittorahoilla kotiaan ja avustaa jälkipolveaan. Ehkäpä he lähtevät myös pienelle matkalle.

– Tämä on juuri sopiva ja riittävä voittosumma. On kyllä oikein onnellinen olo, voittaja sanoo.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.