68-vuotiaan Linnanmäen syntymäpäiviä juhlistetaan yhdessä

Linnanmäen Huvipuisto saavuttaa huikean 68 vuoden huvitteluiän tänä sunnuntaina, 27.5.2018. Syntymäpäiväjuhlien kunniaksi vieraat pääsevät pyörähtelemään Kahvikuppikarusellissa ilmaiseksi koko päivän ajan ja syntymäpäivälaulut ilmoille kajauttaa Estradilla suomirockin kestosuosikki Happoradio klo 18.

Linnanmäen historian merkittävät askeleet otettiin vuonna 1950, kun Lasten päivän järjestelytoimikunnan pöytäkirjaan kirjattiin Linnanmäen Huvipuisto syntyneeksi. Huvipuisto on perustamisensa jälkeen kehittynyt aina vain huvittavammaksi kohteeksi, joka onkin jättänyt muistijäljen monien sydämiin. Tästä syystä Linnanmäki haluaa juhlistaa syntymäpäiviään yhdessä asiakkaidensa kanssa.

- Syntymäpäiväkahvittelua ei hoidetakaan ihan perinteisin metodein. Linnanmäen asiakkaat pääsevät iloisen pirskahtelevaan tyyliin juhlistamaan synttäreitä puiston pääsisäänkäynnin lähettyvillä sijaitsevassa Kahvikuppikarusellissa. Laitteessa pyörähdellään iloisen juhlapäivän kunniaksi ilmaiseksi koko päivän ajan, kertoo Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin.

Illan tullen huvipuistossa antaudutaan myös svengaavien sävelten johdateltavaksi, kun Estradille astelee suosittu suomirock -yhtye Happoradio. Hiteistään tunnettu bändi kajauttaa ilmoille kaikkien osaamia kappaleitaan klo 18- n. klo 19.

- Huvipuistossa voi viettää syntymäpäiviä myös pitkän kaavan mukaan, sillä iloa ja uutuuksia on tarjolla monenlaisia.  Asiakkaat voivat käydä testaamassa vaikkapa uuden huvitteluelämys Pellen Talon tai kokea huikean VR-liitolentomatkan Linnunrata eXtrassa, Adlivankin vinkkaa.

Helsingin hauskimman kaupunginosan riemurikkaita syntymäpäiviä vietetään sunnuntaina 27.5.2018 koko päivän ajan. Puisto on auki klo 13-20.

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuoden 2018 lahjoitustavoite on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2018 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

KUTSU lehdistötilaisuuteen: Hyppää Taigan siiville jo ennakkoon Valokarnevaalin loistavien tähtihetkien lomassa!27.9.2018 12:23Tiedote

Päivä: To 11.10.2018 Klo: 14-15.30 (ilmoittautuminen klo 14, tilaisuus alkaa klo 14.30) Paikka: Linnanmäen Huvipuisto, Pohjoinen sisäänkäynti, Tivolikuja 1, Helsinki Ilmoittautuminen lomakkeella, päättyy pe 5.10. klo 12.00 Tervetuloa kuulemaan, miten Linnanmäen kaikkien aikojen isoin hanke, Taiga-ratalaitteen rakentaminen, edistyy. Paljastamme lehdistötilaisuudessa myös koko rataprofiilin ja saatte Kinossamme esimakua, miltä laitteen kyyti tulee tuntumaan. Haluamme kutsua lehdistön edustajat myös kokemaan Linnanmäen 14. Valokarnevaalin, jonne Ivana Helsinki on suunnitellut loistavia tähtihetkiä. Lehdistötilaisuudessa Paola Suhonen on paikalla kertomassa, miten Valokarnevaalilla tulee yhdistymään muoti, musiikki ja valo. Lehdistötilaisuus kestää noin tunnin (klo 15.30 asti), jonka jälkeen on mahdollisuus kokea kaverin kanssa Valokarnevaalin tähtihetket puiston avautuessa samaan aikaan! Linnanmäki antaa osallistujille omatoimista tutustumista varten kaksi ranneketta. Huomaathan, että til

Valokarnevaali täynnä säkenöiviä tähtihetkiä27.9.2018 11:11Tiedote

Helsingin perinteisiin piirtynyt Valokarnevaali saa Linnanmäen säkenöimään lokakuussa. Tänä vuonna teematapahtumassa nähdään ainutlaatuisia tähtihetkiä, jotka ovat suunniteltu yhteistyössä Ivana Helsingin kanssa. Valokarnevaali huipentuu kauden päätösviikonloppuna, kun puistossa nähdään kahtena iltana DJ Alex Mattsonin esitys, jonka kruunaa loistava lasershow! Karnevaali järjestetään 11.-21.10.2018.