
PunaMusta Media palkkasi kasvujohtajan Milttonilta
PunaMusta Media on kasvanut määrätietoisesti yritysostoin ja laajentanut toimintaansa markkinoinnin eri osa-alueille. Konsernin palveluksessa on tätä nykyä lähes 150 IT-osaajaa sekä laajasti muita eri markkinoinnin osa-alueiden ammattilaisia. Yhtiön palvelutarjontaan kuuluvat muun muassa digitaalisen näkyvyyden ja brändinhallinnan ratkaisut, myymälä- ja tapahtumanäkyvyysratkaisut sekä lehtien ja muiden painotuotteiden suunnittelu ja painaminen.
– Nykyisin palveluvalikoimamme on ainutlaatuisen laaja ja ratkaisujemme yhdistelmällä voimme tuottaa asiakkaille ylivoimaista hyötyä. Jonin tehtävänä on löytää kullekin asiakkaallemme optimaaliset ratkaisut juuri heidän kasvunsa ja markkinointinsa tueksi. Haluamme olla markkinointijohtajan paras kaveri ja kumppani, joka tarjoaa asiakkaille perinteisen markkinoinnin keinojen lisäksi hypoteesi- ja dataan pohjautuvia ratkaisuja, jotka vievät liiketoimintaa aidosti eteenpäin. Emme tuota kaikille samanlaista palvelukokonaisuutta, kertoo PunaMusta Median toimitusjohtaja Arttu Sallinen.
Räikkösellä on vahva tausta asiakkuuksien hankkimisesta, kasvattamisesta ja johtamisesta. Hän on toiminut läheisesti niin kotimaisten kuin kansainvälistenkin johtavien yritysten kanssa, auttaen heitä monipuolisesti brändiin, myyntiin, viestintään, asiakaskokemukseen, vastuullisuuteen kuin rekrytointiinkin liittyvissä strategisissa kysymyksissä.
– PunaMusta Media on kasvanut ja kehittänyt osaamistaan voimakkaasti viime vuosien aikana, tukeakseen asiakkaita tehokkaasti asiakaspolun kriittisissä vaiheissa niin fyysisessä kuin digitaalisessa ympäristössä, lähellä kaupankäynnin hetkeä. Kun ajattelee esimerkiksi kuinka paljon ihmisten ostokäyttäytyminen on muuttunut viime vuosien seurauksena ja kuinka moni on päätynyt kokeilemaan uusia brändejä ja ostamisen tapoja tuttujen vaihtoehtojen sijaan, voi todeta, että markkinaosuuksia on jaossa monella alalla uudestaan. Samaan aikaan odotukset ja vaatimukset esimerkiksi vastuullisuutta ja läpinäkyvyyttä kohtaan kasvavat koko ajan. Yritysten omassa asiakasdatassa, myyntikanavissa ja medioissa on vielä paljon hyödyntämätöntä potentiaalia, josta voimme auttaa saamaan hyödyn irti. Pääsen hyppäämään PunaMusta Mediaan erittäin kiinnostavassa kasvuvaiheessa ja olen innoissani roolistani ja mahdollisuuksista, joita meillä on asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Arttu Sallinen
toimitusjohtaja
050 4123 658
Joni Räikkönen
kasvujohtaja
050 4626 307
Mirka Lammimarkkinointi- ja vastuullisuusjohtajaPunaMusta Media Oyj
Puh:0445658976viestinta@punamustamedia.fihttps://www.punamustamedia.fi/Kuvat
Tietoja julkaisijasta
PunaMusta Media Oyj on kotimainen media-, näkyvyys-, paino- ja digitaalisen liiketoiminnan ammattilainen, jonka palveluksessa on noin 800 eri alojen osaajaa. Konsernin painoliiketoiminnan yhtiö PunaMusta palvelee asiakkaitaan muun muassa aikakaus- ja sanomalehtien, mainospainotuotteiden ja viestinnän materiaalien painamisessa sekä niiden suunnittelussa. Näkyvyysliiketoiminnan yhtiöt PunaMusta Coloro ja PunaMusta Profilight ovat kumppanisi tapahtuma- ja suurkuvaratkaisuissa. Digitaalisen liiketoiminnan yhtiöt Gredi, RockOn ja Exove tarjoavat brändin- ja tuotetiedon hallinnan ratkaisut ja digitaalisen näkyvyyden palvelut. Yhtiön medialiiketoiminta koostuu maakuntamedia Karjalaisesta, kuudesta paikallismediasta, kaupunkilehdestä sekä radiokanavasta.
PunaMusta Media -konsernin liikevaihto oli vuonna 2022 133,5 miljoonaa euroa. Konserni on sitoutunut tieteeseen perustuvien ilmastotavoitteiden (SBT) asettamiseen.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta PunaMusta Media Oyj
PunaMusta Media Oyj ottaa mittavan digiharppauksen kasvussaan ostamalla Exove Oy:n31.5.2023 10:24:46 EEST | Tiedote
PunaMusta Media Oyj on ostanut 31.5.2023 päivätyllä kauppakirjalla digitaalisia palveluja ja ratkaisuja tarjoavan Exove Oy:n koko osakekannan. Konserni tavoittelee voimakasta kasvua digitaalisissa palvelutoiminnoissa, joita yrityskauppa merkittävästi vahvistaa. Kauppa yli kaksinkertaistaa digitaalisen palvelukehityksen ammattilaisten määrän konsernissa.
PunaMusta Media Oyj nimitti talousjohtajakseen Emma Nikkosen edeltäjänsä Arttu Sallisen siirryttyä konsernin toimitusjohtajaksi28.4.2023 10:00:00 EEST | Tiedote
KTM, Emma Nikkonen,42 on nimitetty 1.5.2023 alkaen PunaMusta Media -konsernin talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Nikkonen seuraa tehtävässään Arttu Sallista, 42, joka puolestaan nimitettiin 30.3. PunaMusta Media Oyj:n toimitusjohtajaksi. Nikkosen tehtävänä on osaamisellaan tukea PunaMusta Media -konsernin olemassa olevia liiketoimintoja sekä uusien toimintojen rakentamista ja vastata yhtiön taloudellisesta raportoinnista.
PunaMusta Media Oyj jatkaa strategiansa mukaista kasvua ostaen digitaalisiin tuotetiedon hallinnan ratkaisuihin erikoistuneen RockOn Oy:n osakekannan31.8.2022 12:05:00 EEST | Tiedote
PunaMusta Media Oyj on ostanut 31.8.2022 päivätyllä kauppakirjalla digitaalisiin, erityisesti tuotetiedon hallinnan ratkaisuihin erikoistuneen RockOn Oy:n koko osakekannan. Konserni tavoittelee voimakasta kasvua ja palveluvalikoiman laajennusta digitaalisissa palveluissa, joita yrityskauppa merkittävästi vahvistaa tuoden samalla lisää ammattilaisia konsernin palvelukseen.
PunaMusta Media Oyj hankki lisäväriä konserniinsa ostamalla näkyvyysratkaisujen osaaja Coloron27.4.2022 10:10:03 EEST | Tiedote
PunaMusta Media Oyj osti tänään 27.4. monipuolisten näkyvyysratkaisujen osaaja Coloro CLR Oy:n koko osakekannan 2,5 miljoonalla eurolla. Tehdyllä kaupalla konserni täydentää kattavaa tarjontaansa myymälämarkkinoinnin, brändinäkyvyyden, tapahtumien ja julkisten tilojen näkyvyysratkaisujen kumppanina, sekä lisää kapasiteettiaan näkyvyysratkaisujen tuottajana.
PunaMustan organisaatiomuutoksen tueksi uudet johtajat Kaukokiidolta ja Postilta25.4.2022 13:36:40 EEST | Tiedote
PunaMusta Oy sai uutta osaamista johtoonsa, kun Timo Maijala aloitti yrityksen myyntijohtajana 17. maaliskuuta ja Ilkka Meriläinen tuotantojohtajana 1. huhtikuuta. Molemmat tehtävät ovat uusia ja niiden avulla on tarkoitus vahvistaa viime vuonna käynnistynyttä organisaatiomuutosta sekä tukea yhtiön uudistuneen strategian toimeenpanoa.