Asiakaspalautteen uudistus etenee Oma Hämeessä – palautteen jättäminen verkkosivujen kautta helpottuu
Vapaamuotoisen palautteen käsittely paranee syyskuun alussa.
Oma Häme jatkaa asiakaspalautekokonaisuuden uudistusta ja sitä tukevan järjestelmän käyttöönottoa. Kesän aikana laajennettiin tekstiviestitse vastattavan asiakaskyselyn käyttöä ja lisättiin palautelaitteita hyvinvointialueen toimipisteisiin.
Syyskuun alussa verkkosivujen kautta jätettävän palautteen käsittely uudistuu. Samalla palautteen antaminen helpottuu asiakkaille, kun Oma Hämeen verkkosivuilla otetaan käyttöön yksi, yhtenäinen palautelomake. Nyt asiakkaat voivat jättää kiitoksia ja kehittämisideoita hyvinvointialueen palveluista yhdellä lomakkeella. Palaute ohjautuu oikealle käsittelijälle lomakkeen kohdennusvalikoiden kautta. Kaikki palvelut eivät näy vielä valikossa, joka täydentyy syyskuun aikana. Jos valinta tuntuu vaikealta, voi palautteen jättäjä valita myös "Muu" tai "Yleinen palaute" -vaihtoehdon.
Täältä löydät uuden palautelomakkeen
Voit jättää palautteen joko nimettömänä tai omien yhteystietojesi kera. Tavoitteenamme on käsitellä asiakaspalaute seitsemän vuorokauden kuluessa. Huomioithan, ettet kirjoita palautelomakkeelle hoitoon tai palveluun liittyvää, henkilökohtaista ja tunnistettavaa tietoa. Jos sinulla on kysyttävää omasta hoidostasi tai käynnistäsi, olethan yhteydessä suoraan hoitavaan yksikköön.
Sinulla on myös oikeus tehdä muistutus, jos olet tyytymätön hoitoosi tai palveluusi. Tällöin saat kirjallisen vastineen noin neljän viikon kuluessa. Lisätietoa muistutuksesta ja muista oikeudellisista keinoista löydät Asiakkaan ja potilaan oikeudet - sivulta.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Sanna Mäkynenasiakaspalvelun erityisasiantuntija
Puh:040 662 8941sanna.makynen@omahame.fiTilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Oma Häme
Blogi: Hyvinvointialueen toiminnan ja talouden johtaminen nykyisessä rahoitusjärjestelmässä on vaikeaa3.10.2024 14:17:56 EEST | Tiedote
Rahoitus- ja investointijohtaja Petrus Kukkonen avaa blogissaan tarveperusteisen rahoituksen haasteita.
Kanta-Hämeen keskussairaalan verkkosivut siirtyivät Oma Hämeen sivustolle3.10.2024 12:38:57 EEST | Tiedote
Kanta-Hämeen keskussairaalan verkkosivut ovat nyt osa Oma Hämeen laajempaa verkkosivustoa. Tämä muutos on osa hyvinvointialueen digitaalisten palveluiden kehittämistä ja tähtää asiakaslähtöisempään, helppokäyttöisempään ja kustannustehokkaampaan ratkaisuun. Kaikki Kanta-Hämeen hyvinvointialueen palvelut löytyvät jatkossa yhdestä ja samasta paikasta.
Yhteistoimintaneuvottelut ikäihmisten asumispalveluissa ovat päättyneet2.10.2024 16:38:39 EEST | Tiedote
Neuvottelut koskivat noin 110 työntekijää, joiden kaikkien työsuhde jatkuu.
Oma Häme avaa selviämisaseman Hämeenlinnaan2.10.2024 15:08:23 EEST | Tiedote
Selviämisasemaa pilotoidaan poliisin tiloissa talven aikana.
Suun terveydenhuollonpalveluissa 9.10.2024 alkaen kaksi Ensilinjanumeroa2.10.2024 10:02:21 EEST | Tiedote
Oma Hämeessä suun terveydenhuollossa yhtenäistetään puhelinnumerot 9.10.2024 alkaen, jonka myötä puhelinnumerot muuttuvat. Jatkossa suun terveydenhuollon palveluihin on kaksi yhteistä numeroa, jonka kautta palveluun otetaan yhteyttä. Vanhat puhelinnumerot hammashoitoloihin poistuvat käytöstä samaan aikaan.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme