Asiakaspalautteen uudistus etenee Oma Hämeessä – palautteen jättäminen verkkosivujen kautta helpottuu
Vapaamuotoisen palautteen käsittely paranee syyskuun alussa.
Oma Häme jatkaa asiakaspalautekokonaisuuden uudistusta ja sitä tukevan järjestelmän käyttöönottoa. Kesän aikana laajennettiin tekstiviestitse vastattavan asiakaskyselyn käyttöä ja lisättiin palautelaitteita hyvinvointialueen toimipisteisiin.
Syyskuun alussa verkkosivujen kautta jätettävän palautteen käsittely uudistuu. Samalla palautteen antaminen helpottuu asiakkaille, kun Oma Hämeen verkkosivuilla otetaan käyttöön yksi, yhtenäinen palautelomake. Nyt asiakkaat voivat jättää kiitoksia ja kehittämisideoita hyvinvointialueen palveluista yhdellä lomakkeella. Palaute ohjautuu oikealle käsittelijälle lomakkeen kohdennusvalikoiden kautta. Kaikki palvelut eivät näy vielä valikossa, joka täydentyy syyskuun aikana. Jos valinta tuntuu vaikealta, voi palautteen jättäjä valita myös "Muu" tai "Yleinen palaute" -vaihtoehdon.
Täältä löydät uuden palautelomakkeen
Voit jättää palautteen joko nimettömänä tai omien yhteystietojesi kera. Tavoitteenamme on käsitellä asiakaspalaute seitsemän vuorokauden kuluessa. Huomioithan, ettet kirjoita palautelomakkeelle hoitoon tai palveluun liittyvää, henkilökohtaista ja tunnistettavaa tietoa. Jos sinulla on kysyttävää omasta hoidostasi tai käynnistäsi, olethan yhteydessä suoraan hoitavaan yksikköön.
Sinulla on myös oikeus tehdä muistutus, jos olet tyytymätön hoitoosi tai palveluusi. Tällöin saat kirjallisen vastineen noin neljän viikon kuluessa. Lisätietoa muistutuksesta ja muista oikeudellisista keinoista löydät Asiakkaan ja potilaan oikeudet - sivulta.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Sanna Mäkynenasiakaspalvelun erityisasiantuntija
Puh:040 662 8941sanna.makynen@omahame.fiTilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Oma Häme
RS-virusinfektioiden ehkäisy käynnistyy Kanta-Hämeessä – nirsevimabi tarjolla kaikille vastasyntyneille ja riskiryhmien lapsille18.9.2024 16:08:18 EEST | Tiedote
Kanta-Hämeen hyvinvointialueella käynnistetään loka-marraskuussa uusi RS-virusinfektioiden ehkäisyohjelma, joka tähtää alle 3 kuukauden ikäisten vauvojen ja vakavan RSV-infektion riskiryhmiin kuuluvien alle 1-vuotiaiden lasten suojaamiseen.
Blogi: Riittävätkö rahat, hyvinvointialue?18.9.2024 14:17:08 EEST | Tiedote
Kanta-Hämeen hyvinvointialueen rahoitus- ja investointijohtaja Petrus Kukkonen pohtii blogissaan hyvinvointialueiden rahoitusjärjestelmää.
Kanta-Hämeen keskussairaala siirtyy älypuhelinten käyttöön DECT-puhelinverkosta luopumisen myötä18.9.2024 08:56:22 EEST | Tiedote
Kanta-Hämeen keskussairaalassa tehdään merkittävä teknologinen uudistus, kun perinteinen DECT-puhelinverkko poistuu käytöstä ja sen tilalle otetaan käyttöön älypuhelimet. Tämä siirtymä parantaa sairaalan sisäistä viestintää ja edistää uuden teknologian käyttöä osana sairaalan päivittäisiä toimintoja.
Ypäjän terveysaseman toiminnallinen muutos 1.10.2024 alkaen17.9.2024 17:27:24 EEST | Tiedote
Muutosten tavoitteena on taata kuntalaisille tarvittavat terveysasemapalvelut ja varmistaa työntekijöille turvalliset ja toimivat työolosuhteet. Tämä toiminnallinen muutos ei liity 1.1.2026 voimaan astuvaan palveluverkkomuutokseen.
Puhelinnumerovaihdoksia Oma Hämeen palveluissa syksyn 2024 aikana13.9.2024 12:50:52 EEST | Tiedote
Oma Hämeen alueella on lähdetty kehittämään puhelinpalveluita asiakasystävällisemmiksi vähentämällä paikkakuntakohtaisia puhelinnumeroita ja korvaamalla niitä keskitetyillä puhelinnumeroilla.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme