Messukeskus

Ilmiömäinen hyvinvointitapahtuma I love me teki uuden kävijäennätyksen – lähes 61 000 juhlisti kaamosta Helsingin Messukeskuksessa

Jaa

Ilmiöksi kohonnut I love me -messut toi viikonloppuna ennätykselliset lähes 61 000 kävijää Helsingin Messukeskukseen. Pohjois-Euroopan suurimmassa hyvinvointitapahtumassa tutustuttiin kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin tuoreimpiin ilmiöihin ja trendeihin, juhlistettiin kaamosta, tehtiin ostoksia ja iloittiin kohtaamisista.

Roots Helsingin ohjaajien I love jooga -alueella pitämät joogatunnit kuuluvat I love me:n kestosuosikkeihin. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari
Roots Helsingin ohjaajien I love jooga -alueella pitämät joogatunnit kuuluvat I love me:n kestosuosikkeihin. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari

I love me 2024 esitteli viikonloppuna hyvinvoinnin, kauneuden ja muodin kasvavat ilmiöt ja kiinnostavat brändit sekä innosti löytämään uusia näkökulmia hyvinvointiin. Pohjois-Euroopan suurin ja energisin hyvinvointitapahtuma toi kolmen päivän aikana yhteen 60 668 (+8 %) kävijää, yli 400 näytteilleasettajaa ja 200 esiintyjää. Kävijämäärä ylitti samalla tapahtuman edellisen ennätyksen vuodelta 2019 runsaalla 1000:lla kävijällä.

”I love me on kauneuden, muodin ja hyvinvoinnin toimijoille merkittävin paikka näkyä. Kaikki kiinnostavimmat brändit ja nousevat ilmiöt löytyvät tapahtumasta. On huikeaa, että vuosi toisensa jälkeen voimme tarjota yhdessä yritysten kanssa näin ainutlaatuisen kohtaamispaikan − tällaista ei ole muualla Pohjois-Euroopassa”, Helsingin Messukeskuksen liiketoimintapäällikkö Noora Haatainen iloitsee.  

I love me:ssä kasvatetaan brändin tunnettuutta ja tehdään kauppaa  

I love me:stä on tullut paikka, jossa kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin suunnannäyttäjäbrändit tekevät lanseerauksia, kasvattavat tunnettuutta ja löytävät uusia asiakkaita. Muodin alueella nähtiin tänä vuonna muun muassa Minna Parikan uusi kenkämerkki.  

”Uudelle merkilleni MINNA MINNAlle oli todella tärkeää olla mukana messuilla, jossa massat ovat liikkeellä, ja saada suuri määrä ihmisiä kokeilemaan kenkiä livenä. On hienoa nähdä, että messuympäristössä on mahdollista myydä hintavia tuotteita ja luoda haippia uuden merkin ympärille. Asiakkaat olivat todella iloisella ja uteliaalla tuulella, joka loi messuista ihanan kokemukseen meille kaikille”, Minna Parikka kertoo.  

Brändin tunnettuuden kasvattaminen lukeutui myös uusien suomalaisten kauneusbrändien luojana tunnetun Nordic Beauty Inc.:in tavoitteisiin.  

“I love me on ollut meille tosi positiivinen kokemus, ja kaikki ovat olleet tosi iloisella mielellä. Myynnit ovat olleet loistavat koko viikonlopun ajan. Meille oli tärkeää, että suomalaiset brändimme Nobe ja Scandy tulevat suomalsille tutuiksi ja saamme kasvatettua brändien tietoisuutta. Olemme saaneet tämän viestin hienosti perille. On ollut myös hienoa tavata täällä vaikuttajia, mikä tukee brändien tunnettuutta. Uskon että I love me:ssä mukanaolo tulee vaikuttamaan positiivisesti myös tulevaisuuden myynteihimme", Nordic Beauty Inc.:in toimitusjohtaja ja perustaja Johanna Rönkkö sanoo.  

I love me:n pääyhteistyökumppanin MIELI ry:n asiantuntijat puhuivat tapahtumassa muun muassa mielen voimavarojen treenaamisesta, arjen jaksamisesta ja siitä, miten suuri vaikutus ystävyydellä on hyvinvointiin. Keväällä 2025 julkistettavan Mielinauhan 2025 suunnittelee I love me:n muodin kilpailuihin lukeutuvan Vuoden nuori suunnittelija 2024 -kilpailun voittaja Arttu Åfeldt. Valtakunnallisen kampanjan tuotoilla tuetaan kotimaista mielenterveystyötä ja kriisityötä.  

Lisätiedot:   

Pia Sievinen, viestinnän asiantuntija, Helsingin Messukeskus, puh. 040 559 9155, pia.sievinen@messukeskus.com  

Ensimmäiset tapahtumakuvat ovat ladattavissa täältä. Kuvaaja: Eeva Suutari.

I love me 2025 järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 17.–19.10.2025. Pohjois-Euroopan suurin ja energisin hyvinvointitapahtuma tuo yhteen kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin kiinnostavimmat brändit ja tuoreimmat ilmiöt. iloveme.fi I @iloveme_official I #iloveme2025  

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Pia Sievinen, viestinnän asiantuntija, Helsingin Messukeskus, puh. 040 559 9155, pia.sievinen@messukeskus.com

Kuvat

I love me:hen 2024 Helsingin Messukeskukseen tultiin lauantaiaamuna heti ovien avauduttua. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari
I love me:hen 2024 Helsingin Messukeskukseen tultiin lauantaiaamuna heti ovien avauduttua. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari
Lataa
Roots Helsingin ohjaajien läpi viikonloput pitämät joogatunnit sisältyvät I love me:n lipun hintaan. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari
Roots Helsingin ohjaajien läpi viikonloput pitämät joogatunnit sisältyvät I love me:n lipun hintaan. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari
Lataa
Nordic Beauty Inc.:in perustaja ja toimitusjohtaja Johanna Rönkkö kertoi yrityksen omien Nobe- ja Skandy-brändien kasvattaneen tunnettuuttaan tapahtumassa. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari
Nordic Beauty Inc.:in perustaja ja toimitusjohtaja Johanna Rönkkö kertoi yrityksen omien Nobe- ja Skandy-brändien kasvattaneen tunnettuuttaan tapahtumassa. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari
Lataa
I love me esittelee vuosittain kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin tuoreimmat ilmiöt ja ajankohtaiset brändit.
I love me esittelee vuosittain kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin tuoreimmat ilmiöt ja ajankohtaiset brändit.
Lataa
I love me -messujen muodin ystävä Sami Sykkö valitsi vuoden 2024 kiinnostavimmat muoti-ilmiöt tapahtuman tarjonnasta. Kuvassa Vuoden suomalainen -tunnuksen saanut muotisuunnitelija Katri Niskanen ja Vuoden näkijäksi valitun MINNA MINNA -kenkämerkin perustaja Minna Parikka. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari
I love me -messujen muodin ystävä Sami Sykkö valitsi vuoden 2024 kiinnostavimmat muoti-ilmiöt tapahtuman tarjonnasta. Kuvassa Vuoden suomalainen -tunnuksen saanut muotisuunnitelija Katri Niskanen ja Vuoden näkijäksi valitun MINNA MINNA -kenkämerkin perustaja Minna Parikka. Kuva: Helsingin Messukeskus / Eeva Suutari
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Helsingin Messukeskus on Suomen elämyksellisin tapahtumakortteli ja vaikuttavin kohtaamismedia. Onnistuneet kohtaamiset jättävät vahvan muistijäljen ja tuottavat kiistatonta tulosta. Suomen suurin tapahtumajärjestäjä tuottaa laadukkaita tapahtumia sekä vuokraa tilojaan ja palvelujaan erilaisten tapahtumien areenaksi. Messukeskuksen itse tuottamia tapahtumia ovat mm. Habitare, Helsingin Kirjamessut, Educa, FinnBuild, Matkamessut ja Vene Båt. Vierastapahtumina Messukeskuksen tiloissa järjestetään mm. Slush, Nordic Business Forum, Assembly, Koiramessut sekä lukuisia kansainvälisiä kongresseja ja yritystapahtumia vuosittain. Tilat käsittävät 7 hallia, 40 muuntuvaa kokoustilaa, 21 ravintolaa ja oman tapahtumahotellin. Omistajayritys Suomen Messut Oyj perustettiin vuonna 1919. | Messukeskus. The real social media. | www.messukeskus.com @messukeskus

Helsinki Expo and Convention Centre (brand name Messukeskus) hosts Finland’s most inspiring events and exciting encounters. We create successful and lasting interactions with undisputable results. As Finland’s premier experience provider, we organise high-quality events and rent out our facilities for various occasions. Events produced by Messukeskus include, among others, Habitare, the Helsinki Book Fair, Educa, Finnbuild, Matka Nordic Travel Fair, and Helsinki International Boat Show. Messukeskus also hosts guest events such as Slush, Nordic Business Forum, Assembly, International Dog Fair, as well as many international congress and business events every year. Our premises include 7 halls, 40 convertible meeting rooms, 21 restaurants, and our own hotel.The Finnish Fair Corporation was founded in 1919. |  Messukeskus. The real social media | www.messukeskus.com @messukeskus 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Taloustutkimus: Beslutsfattare inom arbetslivet bedömer Helsingfors Mässcentrum som branschens bästa16.1.2025 08:30:00 EET | Tiedote

Helsingfors Mässcentrum placerade sig i toppen inom sin bransch i Taloustutkimus undersökning Työelämän päättäjät – TEP 2024. Mässcentrum fick det delade högsta allmänna betyget bland mäss- och evenemangsarrangörer och var den klara ettan bland branschföretagen när det gäller funktionaliteten i mäss- och utställningslokaler, mångsidigheten i tjänsteutbudet samt pålitlighet och leveranssäkerhet.

Taloustutkimus: Työelämän päättäjät arvioivat Helsingin Messukeskuksen toimialansa parhaaksi16.1.2025 08:30:00 EET | Tiedote

Helsingin Messukeskus sijoittui Taloustutkimuksen Työelämän päättäjät – TEP 2024 -tutkimuksessa toimialansa kärkeen. Messukeskus sai messujen ja tapahtumien järjestäjistä jaetun parhaan yleisarvosanan ja oli alan yritysten kirkas ykkönen messu- ja näyttelytilojen toimivuudessa, monipuolisessa palvelutarjonnassa sekä luotettavuudessa ja toimitusvarmuudessa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye