90 prosenttia suosittelee M-Filesia Gartner Peer Insights -arvosteluiden mukaan

Gartner Peer Insights on IT-ohjelmistojen ja -palveluiden arvostelu- ja luokitusalusta. 90 % vastanneista suosittelee M-Filesia tiedonhallintaratkaisuksi. Lisäksi M-Files on mukana asiakaspalautetta tukevassa Customer First -ohjelmassa.
Jopa 90 prosenttia vastaajista suosittelee M-Filesin tiedonhallintaratkaisua.

M-Files Oy on liittynyt Gartner Peer Insightsin Customer First -ohjelmaan. Tämä tarkoittaa sitä, että M-Files kannustaa kaikkia asiakkaitaan rehelliseen, puolueettomaan ja suoraan palautteeseen.

“Asiakkaidemme tyytyväisyys on ja tulee aina olemaan ykkösprioriteettimme”, kertoo M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala. “Customer First -ohjelma auttaa meitä tarjoamaan asiakkaillemme innovatiivisia tapoja tiedonhallintaan, tietoturvaan ja tiedon jakamiseen. Pyrimme tarjoamaan liiketoimintaan aidosti vaikuttavan ratkaisun, joka auttaa tietotyöntekijöitä työskentelemään tehokkaammin. Olemme kiitollisia Gartner Peer Insights -arvioissa annetusta palautteesta, ja se auttaa meitä kehittämään teknologiaamme edelleen.”

M-Filesin älykäs tiedonhallinta-alusta yhdistää ihmiset oikeaan tietoon oikeaan aikaan riippumatta siitä, mihin tieto on tallennettu. Tämä edistää tietoon perustuvaa päätöksentekoa. M-Filesin avulla organisaatiot voivat digitalisoida kriittiset liiketoimintaprosessinsa. M-Filesin integraatiot antavat käyttäjille mahdollisuuden keskittyä työtehtäviinsä haluamistaan käyttöliittymistä käsin. Esimerkiksi Microsoft 365, Microsoft Teams, Microsoft SharePoint Online ja Salesforce on integroitu M-Filesin kanssa.

Jopa 90 prosenttia vastaajista suosittelee M-Filesin tiedonhallintaratkaisua. Luku perustuu 80 yksittäiseen arviointiin viimeisten 12 kuukauden aikana. Alla muutamia kommentteja M-Filesin asiakkailta:

M-Files auttaa hallinnoimaan tiedostoja tehokkaasti. Se on nerokas tiedonhallintaohjelmisto. Olen käyttänyt M-Filesia pitkään ja olen erittäin tyytyväinen sen tarjoamiin monipuolisiin toimintoihin” – Konsultti, palvelusektori [lue koko arvio]

Erinomainen tiedostojen hallintajärjestelmä. Joustava ja yksinkertainen. Yksi markkinoiden parhaista dokumenttienhallintajärjestelmistä. Tässä sovelluksessa on helppo tallentaa ja hallita suuria tiedostoja. Sovellus tekee yhteistoiminnasta helppoa.” – Analyytikko, palvelusektori [lue koko arvio]

"Uusien työnkulkujen oppiminen, käyttöönotto ja kehittäminen yhdessä M-Filesin kanssa on ollut hieno kokemus. Löydämme uusia mahdollisuuksia lähes päivittäin ja pystymme toteuttamaan ne järjestelmässämme ja organisaatiossamme M-Filesin tuen ansiosta." – Asiantuntija, teollisuus [lue koko arvio]

"Mahtava. Kerrassaan upea. Olen todella tyytyväinen. Otimme tuotteen käyttöön vasta tänä vuonna ja kaikki on mennyt sujuvasti. Ihmiset käyttävät sitä innoissaan ja se muuttaa täysin tapaamme tehdä yhteistyötä ja hallita asiakirjoja. Tukitiimi on vastannut nopeasti kysymyksiimme ja käyttöönottotiimi piti meistä erittäin hyvää huolta. M-Files integroituu todella hyvin olemassa oleviin tietojärjestelmiimme ja lisäämme aina vain enemmän asioita tulevien suunnitelmien luetteloon." –  Yritysarkkitehti, teknologiainnovaatiot, energia-ala j [lue koko arvio]

Lue lisää, kuinka M-Filesin älykäs tiedonhallinta mahdollistaa fiksumman työskentelyn.

Jopa 90 prosenttia vastaajista suosittelee M-Filesin tiedonhallintaratkaisua.

Gartner Disclaimer

The Gartner Peer Insights Customer First program constitutes an organization's commitment to solicit reviews from its customers using programmatic sourcing strategies and best practices. They neither represent the views of nor constitute an endorsement by Gartner or its affiliates. Gartner Peer Insights reviews constitute the subjective opinions of individual end users based on their own experiences and do not represent the views of Gartner or its affiliates.

Tietoja M-Files Oy:stä

M-Files tarjoaa tekoälyä hyödyntäviä älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa. M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevat dokumentit yhteen muun merkittävän liiketoimintatiedon kanssa poistaen tietosiilot. M-Files tarjoaa oikeaa ja relevanttia tietoa käyttäjille heidän tarpeidensa mukaisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla M-Files automatisoi liiketoimintaprosessit ja varmistaa tietoturvan sekä vaatimustenmukaisuuden. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia tarjotakseen työntekijöilleen älykkäämmän tavan tehdä töitä. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa Wärtsilä, SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.