SAKA

95-voittajafiilistä autoon – Kulta-Curre pääsi hajukuuseen

Suomen ensimmäisestä jääkiekon MM-kullasta tuli toukokuussa kuluneeksi 25 vuotta. Nyt unohtumattomiin 95-voittajafiiliksiin voi palata omassa autossa, kun Suomen Autokauppa Saka tuo saataville mestarivalmentaja Curt “Curre” Lindströmin kuvalla koristetun Lite Bättre -hajukuusen.

Voittajafiiliksen lisäksi Lite Bättre -hajukuusi luo autoon merellisen tuoksun. Kävihän kultaleijonien legendaarinen joukkue 95-kisojen välipäivänä purjehtimassa Tukholman saaristossa Curt Lindströmin johdolla. Tempauksella Curre halusi pelaajien ajatukset toisaalle jääkiekosta, mikä varmasti osaltaan siivitti joukkueen mestaruuteen asti.

– Aluksi pohdimme, että toisimme kuuseen aidon lätkäjoukkueen pukuhuoneen hajun, mutta hygieniasyistä päädyimme merelliseen tuoksuun, jolla silläkin on voimakas yhteys vuoden 1995 kultajoukkueen menestyksen auraan, Suomen Autokauppa Sakan toimitusjohtaja Eero Poukkula naurahtaa.

Saka tarjoaa rajoitetun erän Lite Bättre -hajukuusia kaikkien Leijonafanien saataville. Ennakkovarauksia otetaan vastaan osoitteessa https://saka.fi/lite-battre. Varatut wunderbaumit on noudettavissa Saka-myymälöistä 1.7. alkaen.

Lite Bättre -hajukuusia jaetaan kesän aikana myös Suomen Autokaupan asiakkaille Sakan 20 toimipisteessä ympäri Suomen.

Tarkemmat tiedot:  https://saka.fi/lite-battre

Lisätiedot:

Eero Poukkula, toimitusjohtaja, Saka, puh. 044 0565 822, eero.poukkula@saka.fi

SAKA

Suomen Autokauppa Saka on maamme voimakkaimmin kasvava automyyjä. Olemme aloittaneet autokaupan vallankumouksen, koska suomalaiset ovat joutuneet kärsimään liian kauan huonosta autokaupasta. Me Sakalla uudistamme autokauppaa intohimolla, asiantuntemuksella ja nöyrällä palveluasenteella. Teemme kaikkemme, että auton ostaminen olisi helppoa ja vaivatonta, ja auton omistaminen huoletonta. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli noin 262 miljoonaa euroa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta SAKA