A-Katsastus Group myy liiketoimintansa Ruotsissa, Virossa, Latviassa ja Puolassa

LEHDISTÖTIEDOTE 4.6.2018. A-Katsastus Group Oy on solminut IK Investment Partnersin kanssa kaupan, jolla A-Katsastus Groupin tytäryhtiöt Carspect AB (Ruotsi), A-Ülevaatus Oü (Viro), SIA Scantest (Latvia) sekä Autotest Polska Sp. Z.o.o siirtyvät uudelle omistajalle.

A-Katsastus Group on toiminut 2000-luvun menestyksekkäästi Ruotsissa, Baltiassa ja Puolassa ja se on ollut johtava yksityinen ajoneuvokatsastuspalvelujen tarjoaja 375 työntekijän ja 106 katsastusaseman verkostolla kyseisillä markkinoilla.

”Nyt solmittu kauppa tukee A-Katsastus Groupin strategiaa keskittää liiketoimintansa painopiste Suomen markkinoille. Jatkossa panostamme ajoneuvokatsastusten ja kuljettajantutkintopalvelujen ohella nopeasti kasvavaan kolarikorjaamo- ja vahinkotarkastusliiketoiminta-alueeseemme.” toteaa A-Katsastus Groupin toimitusjohtaja Kari Kivikoski.

Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkisteta.

Lisätietoja:

Kari Kivikoski, toimitusjohtaja
A-Katsastus Group Oy
(yhteydenotot Annika Tuomi, puh. 045 632 2018)

Kristian Carlsson Kemppinen
Partner, IK Investment Partners
puh. +46 8 678 9500

www.ikinvest.com

A-Katsastus Group on Suomen johtava ajoneuvojen katsastus-, kuntotarkastus- ja rekisteröintipalveluja tarjoava toimija. Palveluvalikoima kattaa A-Katsastuksen katsastuspalvelujen lisäksi myös Ajovarman kuljettajantutkintopalvelut ja tieliikenteen lupapalvelut, autotarvikkeiden myynnin, SVT:n vahinkotarkastukset, A-Test & Consultingin testauspalvelut ja korjaamolaitehuollot sekä  InCarin vauriokorjaamo- ja huoltopalvelut. A-Katsastus Groupilla on 1300 työntekijää yli  200:ssa toimipisteessä Suomessa.
www.a-katsastus.com

SUOMEN SUURIN AUTOVAURIOKORJAAMOKETJU INCAR, AUTO VATÉN HEINOLASTA JA A-KATSASTUS GROUPIN OMISTAMA PÄÄKAUPINKISEUDULLA TOIMIVA HARRY LAMPINEN YHDISTYVÄT29.3.2017 11:00Tiedote