Aalto EE kutsuu Domenico Dargenion Senior Advisoriksi

Aalto University Executive Education (Aalto EE) vahvistaa organisaatiotaan muutoksen, toiminnan tehokkuuden (operational excellence), sekä hankintojen johtamisen osaajalla. M.Sc. (Tech.) Domenico Dargenio aloittaa Senior Advisor -tehtävässä 4.6.2018. Hän on työskennellyt vuodesta 2006 Wärtsilässä, jossa hän siirtyi vastikään uuteen tehtävään digitaalisen transformaation johtajaksi.

Hänen kiinnostuksen kohteitaan ovat erityisesti johtajuuden merkitys murroksessa sekä asiakkaan tuominen kokonaisvaltaisesti toiminnan tehokkuuden kehittämisen sekä digitalisaation keskiöön.

“Domenico Dargenion osaaminen alalta yhdistettynä intohimoon organisaation toiminnan tehokkuuden kehittämiseen on tärkeä lisä jo entisestään vahvan Senior Advisor -tiimimme osaamiseen”, sanoo Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja, Aalto-yliopiston työelämään suuntautunut professori.

Koulutukseltaan Domenico Dargenio on kaksinkertainen insinööri (Electrical Engineering, Politecnico di Bari ja Engineering & Contracting, Business School of Politecnico di Milano) sekä Executive MBA (Aalto University Executive Education).

valtiot. tri, toimitusjohtaja, professori (professor of practice)

Domenico Dargenio
Director, Digital Transformation
Wärtsilä
domenico.dargenio@wartsila.com

Aalto EE panostaa elinikäiseen oppimiseen - Nana Salin rakentamaan uusia rahoittajakumppanuuksia19.3.2019 08:45:33 EETTiedote

Aalto University Executive Education Oy laajentaa korkeatasoisen elinikäisen oppimisen mahdollisuuksia julkisella ja yksityisellä sektorilla vahvistamalla ja kehittämällä uusia rahoitusvaihtoehtoja. Yhä useammin yksilön tai työnantajan oma maksukyky yksin ei mahdollista korkeimman kansainvälisen tason saavuttamista, jolloin rinnakkaisten rahoitusmuotojen rooli on ratkaiseva.

Aalto EE käynnistää Aalto PUBLIC -konseptin julkiseen johtamiseen – painopistealueina ekosysteemit, vaikuttavuus ja talous21.2.2019 11:06:05 EETTiedote

Julkisen sektorin organisaatiot ja niiden johtaminen kohtaavat uusia paineita toimintaympäristön muuttuessa, kilpailun lisääntyessä ja uudenlaisten kumppanuusmallien yleistyessä samalla, kun ikäluokkien pienentymisen myötä resurssiniukkuus lisääntyy entisestään. Ollakseen entistä vahvempi kumppani tässä transformaatiossa Aalto University Executive Education (Aalto EE) käynnisti helmikuussa 2019 uuden Aalto PUBLIC -liiketoimintayksikön.

Mehiläinen valitsi Aalto EE:n kumppanikseen valtakunnalliseen esimiesvalmennusohjelmaan14.12.2018 12:10:10 EETTiedote

Mehiläinen käynnistää valtakunnallisen esimiesvalmennusohjelman tukeakseen esimiesten johtamistaitojen systemaattista kehittämistä koko konsernissa. Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) kanssa räätälöitävä valmennusohjelma käynnistetään tammikuussa 2019 ja ensimmäisen vuoden aikana siihen osallistuu yli 500 tulosvastuullista esimiestä eri puolilta Suomea.