Aalto EE kutsuu Domenico Dargenion Senior Advisoriksi

Aalto University Executive Education (Aalto EE) vahvistaa organisaatiotaan muutoksen, toiminnan tehokkuuden (operational excellence), sekä hankintojen johtamisen osaajalla. M.Sc. (Tech.) Domenico Dargenio aloittaa Senior Advisor -tehtävässä 4.6.2018. Hän on työskennellyt vuodesta 2006 Wärtsilässä, jossa hän siirtyi vastikään uuteen tehtävään digitaalisen transformaation johtajaksi.

Hänen kiinnostuksen kohteitaan ovat erityisesti johtajuuden merkitys murroksessa sekä asiakkaan tuominen kokonaisvaltaisesti toiminnan tehokkuuden kehittämisen sekä digitalisaation keskiöön.

“Domenico Dargenion osaaminen alalta yhdistettynä intohimoon organisaation toiminnan tehokkuuden kehittämiseen on tärkeä lisä jo entisestään vahvan Senior Advisor -tiimimme osaamiseen”, sanoo Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja, Aalto-yliopiston työelämään suuntautunut professori.

Koulutukseltaan Domenico Dargenio on kaksinkertainen insinööri (Electrical Engineering, Politecnico di Bari ja Engineering & Contracting, Business School of Politecnico di Milano) sekä Executive MBA (Aalto University Executive Education).

valtiot. tri, toimitusjohtaja, professori (professor of practice)

Domenico Dargenio
Director, Digital Transformation
Wärtsilä
domenico.dargenio@wartsila.com

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Espanjassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Liettuassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä, Vietnamissa, Virossa ja Yhdysvalloissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Aalto Executive MBA lanseerataan Kiinassa8.6.2018 10:52Tiedote

Aalto Executive MBA, Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) lippulaivaohjelma, lanseerataan Kiinassa vielä tämän vuoden aikana. Ohjelma aloitetaan Shanghaissa ja suunnitelmissa on toteuttaa ohjelma myös muissa Kiinan kaupungeissa lähitulevaisuudessa. Aalto EE:lle tämä on luonnollinen jatko läsnäolon vahvistamisessa Aasian markkinalla. Sen ensimmäinen Aasian EMBA-ohjelma järjestettiin vuonna 1995 Etelä-Koreassa ja Singaporen tytäryhtiöstä on johdettu Aasian toimintoja jo vuodesta 2000.

Aalto-yliopiston muotoilun opiskelijat valmistivat Aalto EE:lle ainutlaatuisen kokoelman keramiikkamaljakoita6.6.2018 14:43Tiedote

Taide on olennainen osa asiakas- ja työntekijäkokemusta Aalto EE:ssä (Aalto University Executive Education). Jo yli 200 taideteoksen kokoelmaan lisätään nyt myös 12 ainutlaatuista käsintehtyä keramiikkamaljakkoa. Maljakoiden suunnittelusta ja valmistuksesta vastasi kuusi Aalto-yliopiston Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun opiskelijaa. Euroopan johtava muotoilukoulu tunnetaan lahjakkaista suunnittelijoistaan ja huippuluokan opetushenkilökunnastaan. Keväällä 2017 Aalto-yliopisto sijoittui 13. sijalle taiteen ja suunnittelun maailmanlaajuisessa QS World University Ranking -tutkimuksessa.

Suomalaista osaamista maailman kärjessä – Aalto EE vahvisti asemiaan arvostetussa Financial Timesin vertailussa14.5.2018 08:02Tiedote

Alan kiristyvässä globaalissa kilpailussa Aalto University Executive Education (Aalto EE) on puolustanut hyvin paikkaansa ja onnistunut vahvistamaan asemaansa. Se paransi sijoitustaan maailman arvostetuimmassa Financial Times -vertailussa peräti seitsemällä sijalla viime vuodesta. Jo vuosia 50. parhaan joukkoon arvioitu Aalto EE on nyt 39. paras liikkeenjohdon valmentaja tuhansien instituutioiden joukossa ja vertailun ainut suomalainen toimija. Financial Times arvioi kokonaisuutena sekä avoimet että räätälöidyt ohjelmat.