Aalto EE kutsuu Domenico Dargenion Senior Advisoriksi

Aalto University Executive Education (Aalto EE) vahvistaa organisaatiotaan muutoksen, toiminnan tehokkuuden (operational excellence), sekä hankintojen johtamisen osaajalla. M.Sc. (Tech.) Domenico Dargenio aloittaa Senior Advisor -tehtävässä 4.6.2018. Hän on työskennellyt vuodesta 2006 Wärtsilässä, jossa hän siirtyi vastikään uuteen tehtävään digitaalisen transformaation johtajaksi.

Hänen kiinnostuksen kohteitaan ovat erityisesti johtajuuden merkitys murroksessa sekä asiakkaan tuominen kokonaisvaltaisesti toiminnan tehokkuuden kehittämisen sekä digitalisaation keskiöön.

“Domenico Dargenion osaaminen alalta yhdistettynä intohimoon organisaation toiminnan tehokkuuden kehittämiseen on tärkeä lisä jo entisestään vahvan Senior Advisor -tiimimme osaamiseen”, sanoo Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja, Aalto-yliopiston työelämään suuntautunut professori.

Koulutukseltaan Domenico Dargenio on kaksinkertainen insinööri (Electrical Engineering, Politecnico di Bari ja Engineering & Contracting, Business School of Politecnico di Milano) sekä Executive MBA (Aalto University Executive Education).

valtiot. tri, toimitusjohtaja, professori (professor of practice)

Domenico Dargenio
Director, Digital Transformation
Wärtsilä
domenico.dargenio@wartsila.com

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Espanjassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Liettuassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä, Vietnamissa, Virossa ja Yhdysvalloissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Seminaari: Ansaitse peleillä tuloksellisesti ja eettisesti – pelialan gurut saapuvat Helsinkiin6.9.2018 10:29Tiedote

Aalto University Developing Entrepreneurshipin (Aalto ENT) ja International Game Developers Association (IGDA) Finlandin järjestämä seminaari tuo Suomeen useita pelialan guruja kertomaan pelialan ansaintalogiikasta. Seminaarissa pelialan legendat John Romero, Maarten Noyons, Michail Katkoff ja Oscar Clark jakavat kokemuksiaan pelien tuloksellisista ja eettisistä ansaintamalleista.

Johtajia 14 eri maasta tapaa Aalto Executive Summitissa Otaniemessä23.8.2018 14:24Tiedote

Aalto Executive Summit on koonnut tällä viikolla johtajia 14 eri maasta Aalto-yliopiston Otaniemen kampukselle. Aalto EE järjestää tapahtuman nyt jo 11. kertaa. Tämän vuoden aihe on ajankohtainen; digitaalisen ajan visionäärinen johtajuus. Digitaalinen muutos vaikuttaaa työn tekemiseen, sekä siihen, miten liiketoimintaa johdetaan. Myös organisaatioiden rakenteet ovat muutoksen alla samoin kuin resurssien allokointi ja työvoiman rooli yleensä. Näiden aiheiden lisäksi, summitissa käsitellään strategiaa, tuloksellisuutta sekä johtamista, jotka kaikki ovat olennaisia tekijöitä yrityksen tulevaisuuden menestykselle.