Aalto EE valmentaa Etelä-Korean parhaimmistoon kuuluvan yliopiston opiskelijoita

Aalto University Executive Education (Aalto EE) toteuttaa eteläkorealaisen huippuyliopiston KAIST College of Business’n MBA-opiskelijoille innovaatioiden ja yrittäjyyden opintojaksoja Suomessa. KAIST College of Business on arvostettu korkealle useissa kansainvälisissä vertailuissa kuten QS World University Rankingissa (41. vuonna 2017). Maailman parhaimpien alle 50-vuotiaiden yliopistojen listalla KAIST on kolmas ja Aalto-yliopisto seitsemäs.

Heinä-elokuussa toteutettavien korporaatioiden yrittäjyyteen ja innovaatioihin keskittyvillä opintojaksoilla tutustutaan Suomen yrittäjyys- ja innovaatioekosysteemiin sekä opitaan tapoja kehittää korporaatioiden yrittäjämäistä toimintatapaa.

- Pystymme hyödyntämään jaksolla saamiamme hyviä tuloksia ison yrityksen, kiihdyttämön ja johdon kouluttajan yhteistyöstä. Olemme myös rakentamassa ja tukemassa Aalto-yliopiston yrittäjyysekosysteemiä vahvalla koulutus- ja valmennusosaamisellamme, kertoo Aalto EE:n Singaporen yhtiötä johtava Riina Gröhn.

-  Aalto EE kuuluu maailman 50. parhaimman liikkeenjohdon valmentajan joukkoon Financial Times -vertailussa. Nyt solmittu yhteistyö lisää vaikuttavuuttamme Aasiassa. Etelä-Koreassa olemme kouluttaneet ja valmentaneet johtajia jo vuodesta 1995. Meillä onkin maassa jo 4000 alumnia, kertoo Riina Gröhn.

Riina Gröhn
Executive Director, Asia Pacific, Aalto EE
Puh. +65 8866 7430
riina.grohn@aaltoee.sg

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Yli 500 Microsoft Polku-ohjelman osallistujaa on valinnut Aalto EE:n20.12.2017 12:26Tiedote

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on yritysten tukena myös liiketoiminnan muutostilanteissa. Tästä esimerkkinä ovat johtavissa ja vaativissa asiantuntijatehtävissä toimineille irtisanotuille henkilöille suunnatut ammatillisen osaamisen ja johtamisen koulutusohjelmat. Microsoftin Polku-ohjelmassa Aalto EE on ollut palveluntarjoajana vuodesta 2015 lähtien. Yli viisisataa osallistujaa on jo valinnut Aalto EE:n ohjelman suorituspaikaksi.