Aalto EE valmentaa Etelä-Korean parhaimmistoon kuuluvan yliopiston opiskelijoita

Aalto University Executive Education (Aalto EE) toteuttaa eteläkorealaisen huippuyliopiston KAIST College of Business’n MBA-opiskelijoille innovaatioiden ja yrittäjyyden opintojaksoja Suomessa. KAIST College of Business on arvostettu korkealle useissa kansainvälisissä vertailuissa kuten QS World University Rankingissa (41. vuonna 2017). Maailman parhaimpien alle 50-vuotiaiden yliopistojen listalla KAIST on kolmas ja Aalto-yliopisto seitsemäs.

Heinä-elokuussa toteutettavien korporaatioiden yrittäjyyteen ja innovaatioihin keskittyvillä opintojaksoilla tutustutaan Suomen yrittäjyys- ja innovaatioekosysteemiin sekä opitaan tapoja kehittää korporaatioiden yrittäjämäistä toimintatapaa.

- Pystymme hyödyntämään jaksolla saamiamme hyviä tuloksia ison yrityksen, kiihdyttämön ja johdon kouluttajan yhteistyöstä. Olemme myös rakentamassa ja tukemassa Aalto-yliopiston yrittäjyysekosysteemiä vahvalla koulutus- ja valmennusosaamisellamme, kertoo Aalto EE:n Singaporen yhtiötä johtava Riina Gröhn.

-  Aalto EE kuuluu maailman 50. parhaimman liikkeenjohdon valmentajan joukkoon Financial Times -vertailussa. Nyt solmittu yhteistyö lisää vaikuttavuuttamme Aasiassa. Etelä-Koreassa olemme kouluttaneet ja valmentaneet johtajia jo vuodesta 1995. Meillä onkin maassa jo 4000 alumnia, kertoo Riina Gröhn.

Riina Gröhn
Executive Director, Asia Pacific, Aalto EE
Puh. +65 8866 7430
riina.grohn@aaltoee.sg

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Espanjassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Liettuassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä, Vietnamissa, Virossa ja Yhdysvalloissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Mehiläinen valitsi Aalto EE:n kumppanikseen valtakunnalliseen esimiesvalmennusohjelmaan14.12.2018 12:10Tiedote

Mehiläinen käynnistää valtakunnallisen esimiesvalmennusohjelman tukeakseen esimiesten johtamistaitojen systemaattista kehittämistä koko konsernissa. Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) kanssa räätälöitävä valmennusohjelma käynnistetään tammikuussa 2019 ja ensimmäisen vuoden aikana siihen osallistuu yli 500 tulosvastuullista esimiestä eri puolilta Suomea.