Aalto Executive MBA lanseerataan Kiinassa

Aalto Executive MBA, Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) lippulaivaohjelma, lanseerataan Kiinassa vielä tämän vuoden aikana. Ohjelma aloitetaan Shanghaissa ja suunnitelmissa on toteuttaa ohjelma myös muissa Kiinan kaupungeissa lähitulevaisuudessa. Aalto EE:lle tämä on luonnollinen jatko läsnäolon vahvistamisessa Aasian markkinalla. Sen ensimmäinen Aasian EMBA-ohjelma järjestettiin vuonna 1995 Etelä-Koreassa ja Singaporen tytäryhtiöstä on johdettu Aasian toimintoja jo vuodesta 2000.

- Kiina on merkittävä, nopeasti kasvava ja samalla hyvin kilpailtu markkina. Siksi markkinalle mentäessä on tärkeää löytää oikeat kumppanit, jotka ymmärtävät markkinan toimintalogiikan sekä jakavat saman kunnianhimon tason kanssamme, kertoo Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja, Aalto-yliopiston työelämään suuntautunut professori.

Paikallisina kumppaneina ovat Shanghai Jiao Tong University, ST. DIAGO Overseas Learning Consultancy Center ja Shanghai ESUN Training Center. Tämän vuoden QS World University Rankingissa Shanghai Jiao Tong yliopisto arvostettiin sijalle 62 Aalto-yliopiston ollessa sijalla 137. Moduulien toteutuksesta vastaavat Aalto EE ja Aalto-yliopiston kouluttajat yhdessä paikallisen partnerin kanssa.

- Aalto EMBA kuuluu maailman 100 parhaimman EMBA-ohjelman joukkoon Financial Times -vertailussa. Nyt solmittu yhteistyö lisää vaikuttavuuttamme Aasiassa, ja partneruus tarjoaa vahvan pohjan liikkeenjohdon valmennusten toteutukseen ja kehitykseen Kiinan markkinalla, sanoo Aalto EE:n Singaporen yhtiötä johtava Riina Gröhn.

Riina Gröhn
Executive Director, Asia Pacific, Aalto EE
Puh. +65 8866 7430
riina.grohn@aaltoee.sg

valtiot. tri, toimitusjohtaja, professori (professor of practice)

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Espanjassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Liettuassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä, Vietnamissa, Virossa ja Yhdysvalloissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Seminaari: Ansaitse peleillä tuloksellisesti ja eettisesti – pelialan gurut saapuvat Helsinkiin6.9.2018 10:29Tiedote

Aalto University Developing Entrepreneurshipin (Aalto ENT) ja International Game Developers Association (IGDA) Finlandin järjestämä seminaari tuo Suomeen useita pelialan guruja kertomaan pelialan ansaintalogiikasta. Seminaarissa pelialan legendat John Romero, Maarten Noyons, Michail Katkoff ja Oscar Clark jakavat kokemuksiaan pelien tuloksellisista ja eettisistä ansaintamalleista.

Johtajia 14 eri maasta tapaa Aalto Executive Summitissa Otaniemessä23.8.2018 14:24Tiedote

Aalto Executive Summit on koonnut tällä viikolla johtajia 14 eri maasta Aalto-yliopiston Otaniemen kampukselle. Aalto EE järjestää tapahtuman nyt jo 11. kertaa. Tämän vuoden aihe on ajankohtainen; digitaalisen ajan visionäärinen johtajuus. Digitaalinen muutos vaikuttaaa työn tekemiseen, sekä siihen, miten liiketoimintaa johdetaan. Myös organisaatioiden rakenteet ovat muutoksen alla samoin kuin resurssien allokointi ja työvoiman rooli yleensä. Näiden aiheiden lisäksi, summitissa käsitellään strategiaa, tuloksellisuutta sekä johtamista, jotka kaikki ovat olennaisia tekijöitä yrityksen tulevaisuuden menestykselle.