ABB-yhtymän Q1 2021 tulos tiistaina 27.4. – Muutos haastatteluaikaan

ABB-yhtymä julkistaa vuoden 2021 ensimmäisen kvartaalin tuloksensa tiistaina 27.4.2021 klo 8 Suomen aikaa.

Huom. kellonajan muutos.

Suomen ABB:n toimitusjohtaja Pekka Tiitinen on haastateltavissa tulokseen liittyen tulospäivänä klo 13.00 - 13.30 numerossa 010 222 2289.

Lisätietoja: Kaisu Sirén, vt. viestintäjohtaja, 010 222 4619

Hyödynnetään tehokkaampia moottoreita ja taajuusmuuttajia ilmastonmuutoksen hidastamiseksi – sähkönkulutus pienenee maailmanlaajuisesti 10 prosentilla2.3.2021 09:24:49 EET | Tiedote

Tänään julkaistussa uudessa kannanotossaan ABB kertoo uusimpien, tehokkaampien moottorien ja taajuusmuuttajien mahdollisuuksista parantaa merkittävästi teollisuuden ja infrastruktuurin energiatehokkuutta. ABB kehottaa hallituksia ja teollisuutta nopeuttamaan teknologian käyttöönottoa ilmastonmuutoksen hidastamiseksi.