ABB-yhtymän Q1 2021 tulos

Toiminnallinen tulos 797 miljoonaa US dollaria; marginaali 11,5 %

Operatiivinen EBITA1 959 miljoonaa US dollaria; marginaali1 13,8 %

Perus EPS 0,25 US dollaria; +41 %2

Operatiivisen toiminnan kassavirta 543 miljoonaa US dollaria; kassavirta jatkuvista operatiivisista toiminnoista 523 miljoonaa US dollaria

1For a reconciliation of non-GAAP measures, see “supplemental reconciliations and definitions” in the attached Q1 2021 Financial Information.

2EPS growth rates are computed using unrounded amounts.

Tämä on suomenkielinen yhteenveto ABB-yhtymän virallisesta englanninkielisestä tiedotteesta Q1 2021 results: Strong start to the year

media.relations@ch.abb.com

investor.relations@ch.abb.com

Hyödynnetään tehokkaampia moottoreita ja taajuusmuuttajia ilmastonmuutoksen hidastamiseksi – sähkönkulutus pienenee maailmanlaajuisesti 10 prosentilla2.3.2021 09:24:49 EET | Tiedote

Tänään julkaistussa uudessa kannanotossaan ABB kertoo uusimpien, tehokkaampien moottorien ja taajuusmuuttajien mahdollisuuksista parantaa merkittävästi teollisuuden ja infrastruktuurin energiatehokkuutta. ABB kehottaa hallituksia ja teollisuutta nopeuttamaan teknologian käyttöönottoa ilmastonmuutoksen hidastamiseksi.