ABB-yhtymän Q4 ja koko vuoden 2019 tulos keskiviikkona 5.2.2020

ABB-yhtymä julkistaa neljännen kvartaalin ja koko vuoden 2019 tuloksen keskiviikkona 5.2.2020 klo 8 Suomen aikaa.

Suomen ABB:n toimitusjohtaja Pekka Tiitinen on haastateltavissa tulokseen liittyen tulospäivänä klo 11.00 - 11.45 numerossa 010 222 3192.

Lisätietoja: Satu Perälampi, viestintäjohtaja, 010 222 3850

ABB aloittaa kojerasioiden kansien valmistuksen kierrätetystä kuluttajapakkausmuovista3.2.2020 14:46:12 EETTiedote

ABB:n Porvoon asennustuotteita valmistava tehdas on käynnistänyt kojerasioiden kansien tuotannon kuluttajamuovipakkauksista kertyvästä muovijätteestä. Kierrätysmuovin hyödyntäminen asennustarviketuotannossa on kiertotalouden malliesimerkki, sillä Porvoossa tehtävien kansien kierrätysmuovi on myös kerätty ja käsitelty Suomessa. ABB on yksi rakennusalan asennustuotteiden edelläkävijöistä uusiomuoviraaka-aineen hyödyntämisessä.