ABB:n vuoden 2017 tulos torstaina 8.2.

ABB julkistaa vuoden 2017 tuloksen torstaina 8.2. Suomen ABB:n toimitusjohtaja Pekka Tiitinen on haastateltavissa tulokseen liittyen tulospäivänä klo 12 – 12.30 numerossa 050 33 44627.

Lähetämme aamupäivän aikana Suomen ABB:n tulostiedotteen sekä suomenkielisen yhteenvedon ABB-yhtymän tulostiedotteen pääkohdista.

Satu Perälampi
satu.peralampi@fi.abb.com
p. 050 33 23850

ABB on johtava teknologian edelläkävijä, jonka tarjonta kattaa sähköistystuotteet, robotit ja liikkeenohjauksen sekä teollisuusautomaation ja sähköverkkoratkaisut. Palvelemme asiakkaita energia-, teollisuus-, liikenne- ja infrastruktuurialoilla maailmanlaajuisesti. ABB rakentaa teollisuuden digitaalista tulevaisuutta ja edistää energiamurrosta sekä neljättä teollista vallankumousta. Kansainvälisen autoliiton FIA:n täysin sähköisen Formula E -sarjan nimikkopartnerina ABB kehittää sähköistä liikennettä kestävän tulevaisuuden rakentamiseksi. Innovointimme jatkuu yli 130 vuoden kokemuksella. ABB toimii yli 100 maassa ja työllistää noin 136 000 henkilöä, joista Suomessa noin 5 100. www.abb.fi