AbbVie Oy

Abbott Oy on valittu yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista

Abbott Oy on valittu yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista

Espoo 8.2.2010 — Vuoden 2010 Suomen parhaat työpaikat on valittu. Great Place to Work Institute toteuttaa vuosittain Parhaat työpaikat -tutkimuksen noin 40 maassa. Suomessa tutkimuksesta vastaa Great Place to Work Institute Finland, joka on tutkinut suomalaisia työpaikkoja vuodesta 2002 lähtien. Tulokset julkaistiin Suomen parhaat työpaikat -listalla 5.2.2010.

Abbott Oy sijoittui Suomen parhaat työpaikat -listalla yleisessä sarjassa sijalle 25. Yleisessä sarjassa ovat yritykset, joissa työskentelee 50-500 henkilöä. Tutkimus toteutettiin touko-marraskuussa 2009.

Tutkimuksessa käytetään työkaluina henkilöstökyselyä ja johtamiskäytäntöarviointia. Suomen parhaat työpaikat valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella. Listalle päässeet organisaatiot ovat siis hyviä työpaikkoja nimenomaan työntekijöidensä omien, todellisten kokemusten perusteella.

Tutkimusinstituutin määritelmän mukaan hyvä työpaikka on sellainen, jossa työntekijät luottavat organisaation johtoon, ovat ylpeitä siitä, mitä tekevät ja nauttivat työtovereidensa kanssa työskentelemisestä.

Abbott Oy on tehnyt pitkäjänteistä ja määrätietoista työtä vahvan organisaatiokulttuurin rakentamiseksi jo useita vuosia. Kehitämme tätä työtä yhdessä eteenpäin jatkuvasti.

Tietoa Abbottista

Abbott on maailmanlaajuinen terveydenhuollon alan yhtiö, joka keksii, kehittää, valmistaa ja markkinoi lääkkeitä ja terveydenhuollon alan valmisteita, kuten ravinto¬valmisteita, terveydenhuollon laitteita ja tarvikkeita sekä diagnostiikkatuotteita. Yhtiöllä on yli 72 000 työntekijää, ja se markkinoi tuotteitaan yli 130 maassa.

Abbott Oy:llä on Suomessa 90 työntekijää ja yhtiön toimipaikka sijaitsee Espoon Olarissa. Yritys perustettiin Suomeen v. 1997. Abbottin tuotteita on myyty Suomessa 1960-luvulta lähtien. Abbott Oy:n liikevaihto vuonna 2009 oli 62,2 miljoonaa euroa.

Olemme ylpeitä siitä, että Abbott Oy on saanut maineen työpaikkana, jossa on hyvä olla. Pyrimme tarjoamaan henkilökunnallemme työympäristön, jossa on mahdollisuus menestyä. Suomen osalta lisää tietoja löydät osoitteesta: www.abbott.fi

Lisätiedot :

Viestintäpäällikkö
Carita Päivänen

logo2

AbbVie Oy
Pihatörmä

09 7518 4120http://www.abbvie.fi/

AbbVie on tunnettu lääketeollisuuden edelläkävijä, ja sen asiantuntemus ja yhtiörakenne ovat maineensa veroisia. Työskentelemme keskittyneesti ja vaalimme yritteliäisyyttä sekä innovatiivista ilmapiiriä. Tuloksena on terveydenhuollon nykytilanteessa harvinainen yhtiö, joka pystyy luomaan uusia hoitomuotoja ja parantamaan elämänlaatua joka puolella maailmaa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta AbbVie Oy

Uusi kliininen psoriasistutkimus osoitti, että voidemuotoisen paikallishoidon lisääminen Abbottin adalimumabi-hoitoon ei tuo pitkäaikaista lisähyötyä11.6.2009 13:31:08 EESTTiedote

Paikallishoidon lisääminen adalimumabi-hoitoon sai keskivaikean ja vaikean psoriasiksen lievittymään nopeammin ensimmäisten neljän tutkimusviikon aikana, mutta 16 viikon kohdalla tilanne oli sama kuin pelkkää adalimumabi-hoitoa käytettäessä. Tulokset vahvistavat, että Abbottin adalimumabi-hoidolla saavutetaan hyvät vasteprosentit myös potilailla, jotka ovat jo käyttäneet useita systeemisiä hoitoja.

Uudet tutkimustulokset osoittavat, että Abbottin adalimumabi parantaa Crohnin tautia sairastavien elämänlaatua ja työtehoa25.3.2009 08:52:51 EETTiedote

Espoo, 25.3.2009 - Adalimumabi paransi keskivaikeaa tai vaikeaa Crohnin tautia sairastavien elämänlaatua ja työtehoa. Tieto perustuu äskettäin julkistettuihin tuloksiin CARE -tutkimuksesta (Crohn's Patients Treated with Adalimumab: Results of a Safety and Efficacy Study, Crohnin taudin adalimumabi­hoidon turvallisuus- ja tehokkuustutkimus), jossa arvioitiin adalimumabi-hoidon käyttöä tavanomaisen kliinisen käytännön kaltaisessa hoidossa. Tiedot esiteltiin European Crohn's and Colitis Organization -järjestön kansainvälisessä kongressissa Hampurissa, Saksassa.