ABC Heinola uudistui: Valikoimat ja palvelut räätälöity erityisesti liikkuvan asiakkaan tarpeisiin

Vuonna 2008 avattu ABC Heinola palvelee asiakkaitaan uudistuneena. Remontin aikana liikennemyymälä modernisoitiin myymälän osalta. Lisäksi kiinteistön talotekniikka ja kylmälaitteistot uusittiin energiatehokkaammiksi. Palvelukonseptia on hiottu erityisesti liikkuvan asiakkaan tarpeet huomioiden.

ABC Heinola päivitettiin ABC-ketjun brändiuudistuksen mukaiseksi, niin sisä- kuin ulkoilmeen osalta. Lisäksi palveluita ja valikoimaa räätälöitiin asiakastarpeiden perusteella.

ABC Heinola on yksi nelostien suosituimmista pysähdyspaikoista. ABC Heinolan palveluita sekä valikoimia onkin uudistuksen myötä hiottu erityisesti liikkuvan asiakkaan tarpeet ja toiveet huomioiden.

- Olemme tutkineet mistä asiakkaamme tulevat ja minne he menevät. Valikoimat ja palvelut on räätälöity niin, että ne tekisivät asiakkaillemme mahdollisimman helpon ja monipuolisen pysähdyksen. Tyypillinen ABC Heinolan asiakas on ohikulkumatkalla oleva matkustaja, joka poikkeaa noutamaan nopeaa evästä joko paikan päällä tai autossa syötäväksi, kertoo ABC ryhmäpäällikkö Sami Kovanen Hämeenmaalta.

Heinolan ABC-marketista löytyvät nyt kaivatut itsepalvelukassat, jotka osaltaan mahdollistavat asiakkaille entistäkin sujuvammat pysähdykset.

Ohikulkumatkalla olevien asiakkaiden lisäksi ABC Heinola palvelee ABC-liikeidean mukaisesti tietenkin myös lähiseudulla asuvia ja siellä vapaa-aikaansa viettäviä asiakkaita.

Vastuullisuus näkyy uudistuksissa

Työ fiksumman energiankäytön eteen on osuuskaupalle tärkeää. Uudistuksessa yksi keskeisistä asioista oli energiatehokkuuden paraneminen kiinteistössä, kun käyttöikänsä päässä olleet ilmanvaihto- ja kylmälaitteet vaihdettiin nykyaikaisiin, energiatehokkaisiin laitteisiin.

Lisäksi ABC Heinolan sähköautojen suurteholatauksen kapasiteetti tuplataan ensi vuoden alussa.

Hämeenmaa – 168 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3260 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 168 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Lahden Seurahuoneelle kansainvälistä suitsutusta: palkittiin Euroopan vastuullisimpana hotellina arvostetussa luksushotellikilpailussa24.10.2022 10:28:43 EEST | Tiedote

Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone palkittiin lauantaina 22. lokakuuta kansainvälisessä World Luxury Hotel Awards -kilpailussa Euroopan vastuullisimman hotellin palkinnolla sekä arvostetulla World Luxury Hotel Award –tunnustuksella Turkin Antalyassa järjestetyssä palkintogaalassa. Erityisen ilahduttavaa on, että palkinto tuli samana vuonna, kun Lahden Seurahuone juhlistaa sen 130 –vuotista taipaletta.