ABC Lohjan laaja palvelukirjo jälleen tarjolla - täysin uudistuneessa ympäristössä

ABC Lohja on kevään aikana uudistunut raikkaan nykyaikaiseen ilmeeseen. Uudistukset myötä ABC Lohjan asiakkaille voidaan tarjota entistä viihtyisämmät tilat ja sujuvammat palvelut.

Poikkeuskevään aikana ABC Lohjalla ei levätty laakereilla, vaan liikennemyymälä uudistui kaikessa hiljaisuudessa täysin uuteen, raikkaaseen ilmeeseen. Myös uusia toiminnallisuuksia löytyy niin matkailijoita kuin paikallisia ihmisiä helpottamaan.

Nyt ABC Lohjan laaja palvelukattaus on pienillä rajoituksilla jälleen asiakkaiden käytössä.

”Olemme innoissamme, kun pääsimme avaamaan uudet viihtyisät tilat asiakkaille ja vihdoin herkut voi nauttia myös paikan päällä. Meidän ravintolan asiakastilojen etuna tässä tilanteessa on avaruus – meillä ei tarvitse istua vieri vieressä vaan tilaa on levähtää väljemminkin. Turvallisuusseikat otetaan toki muutenkin edelleen huomioon: Vitriinistä otettavat makeat ja suolaiset kahvileivät ovat tarjolla yksittäispakattuina, ja noutopöydän sijaan tarjolla on poikkeusajan vuoksi pöytiin tarjoiltava päivän annos. À la carte -lista uudistui kevään aikana ja kesä täydentää listaa. Nämä ja tietysti Hesburgerin tuotteet saa edelleen mukaan myös take away -annoksina”, kertoo SSO:n liikennemyymälöiden ryhmäpäällikkö Maarit Rissanen.

”ABC-marketissa tehtiin tyylikäs kasvojen kohotus ja myös siellä voimme nyt palvella asiakkaamme entistäkin paremmin. Myös kokoustilat ja -välineet uudistuivat palaverien järjestäjien iloksi. Uutuutena ravintolan puolelle tuotiin myös rauhallisempi nurkkaus, joka palvelee muunneltava toimistotilana etätyöhön tai pieniin palavereihin. Uudistettu lasten leikkipaikka sisällä joudutaan vielä hetken pitämään rajoitusten vuoksi kiinni, mutta toivottavasti sekin päästään pian avaamaan pikkuväelle. Ulkona sijaitseva muumileikkipaikka ja terassi palvelevat”, luettelee Rissanen.

Rajoitusten vuoksi toiminta ABC-liikennemyymälöissä poikkeaa toistaiseksi joiltain osin normaaliolosuhteista, mutta kaikki tutut palvelut ovat tarjolla. Normaalisti 24h asema palvelee toistaiseksi joka päivä 6.00-23.00. Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuudesta huolehditaan kaikin tavoin. ABC-asemilla jatketaan tehostettua hygieniaa ja turvallista asiointia edistäviä ratkaisuja, kuten kassapleksejä, etäisyydestä kertovia tarroja ja saatavilla olevaa käsidesiä sisäänkäynneillä. Asiakaspöydät ja istumapaikat sijoitellaan riittävillä turvaväleillä tai osa niistä poistetaan käytöstä.

Henkilökunnallamme on tarkka ohjeistus henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtimiseen. Tärkeässä roolissa on myös asiakkaidemme opastaminen turvalliseen asiointiin. Sitä tehdään muun muassa kuulutusten, lattiatarrojen ja julisteiden avulla. ”Meillä on yli sadan kohdan listaus, joka sisältää kaikki toimenpiteet turvallisen ja poikkeusoloissakin helpon asioinnin edistämiseksi. Toki jokaisen pitää vieläkin itse huolehtia yleisistä ohjeista esimerkiksi turvavälejä koskien. Myös siitä on tehty mahdollisimman helppoa selkein ohjein ja opastuksin”, kertoo Rissanen.

ryhmäpäällikkö, SSO:n liikennemyymälät ja polttonestekauppa, Maarit Rissanen, p. 044 3205 840

SSO palasi uuden mission myötä juurilleen – ”tehdään yhdessä parempi paikka elää”21.9.2020 14:32:27 EESTTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO palaa juurilleen uudistaessaan strategisen perustehtävän eli mission, joka on nyt ”tehdään yhdessä parempi paikka elää”. Uutta missiota toteutetaan nykyaikaisin keinoin uutta tekniikkaa ja innovaatioita hyödyntäen. SSO:n juuret ulottuvat vuoteen 1903, kun paikalliset maanviljelijät toivat omat tuotteensa paikalliseen osuuskauppaan myyntiin ja samalla tulivat perustaneeksi osuuskaupan. Juurille palaaminen tarkoittaakin ennen kaikkea yhdessä tekemistä - yhteistyötä asiakkaiden ja henkilökunnan sekä paikallisten toimijoiden kanssa. Se tarkoittaa myös ympäristön huomioimista enemmän kuin koskaan. ”Mission ytimessä on ajatus siitä, että osuuskaupan toiminnassa tärkeintä on asiakkaan saama paras mahdollinen hyöty - ei niinkään aina maksimaalinen tulos. Paikallisena toimijana haluamme vahvasti olla mukana voimistamassa alueen elinvoimaa, jotta kilpailukykyiset palvelut pysyvät alueella myös tulevaisuudessa”, kertoo SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér.

SSO:n ravintola Antonio ja kahvila Figaro kauppakeskus Plazassa avattiin täysin uudistuneina17.9.2020 13:58:38 EESTTiedote

Kun Antonio saapui Suomeen reilu parikymmentä vuotta sitten, kirjattiin uusi menu SSO:n ravintolahistoriaan. Antonio syntyi palosta luoda jotain uutta ja erilaista siihen maailmaan. Meksikolainen ruokakulttuuri ja sen lämminhenkisyys kiehtoi suomalaisia, ja näin Salon Seudun Osuuskauppa perusti oman pienen ”casan” Plazan kauppakeskukseen. Antonio on jakanut suomalais-meksikolaista ravintolan ilosanomaa vuodesta 1992. Vuosien saatossa Antonio löysi paikkansa paikallisten ja matkailijoiden sydämissä. Antonio oli remontissa kesäkuun alusta lähtien. Tänä aikana kaivettiin lattiat ylös, kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia. Remontille oli tilausta jo pelkästään ilmeen päivittämisen takia. Baaritiski on kutsuvasti keskeisellä paikalla ravintolasalia. Keskeisyydessä tärkeintä on ollut asiakkaan tavoitettavuus ja idea siitä, että haluamme olla keskellä elämää, lähellä ja avoin kaikille. Samalla uudistui kauppakeskuksen keskeinen kahvila Figaro. Istuinalueiden suunnittelussa haluttiin rakent