ABC Riihimäen palvelutarjonta vahvistui autopesulla

Osuuskauppa Hämeenmaa vahvisti palvelutarjontaansa Riihimäellä, kun ABC-liikennemyymälän yhteyteen avattiin tänään ABC CarWash -autopesu.

Uusi ABC CarWash on nykyaikainen, läpiajettava pesuhalli, jonka kaksi autonpesukonetta varmistavat asioinnin sujuvuuden ja nopeuden.

– Hämeenmaalla oli jo ennestään Riihimäellä yksi autopesuhalli. Paikallisen Prisman yhteydessä toimiva ABC CarWash on ollut hyvin suosittu, ja siksi päätimme avata riihimäkeläisille myös toisen autopesupaikan, Hämeenmaan ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen sanoo.

– Asiakkaamme ovat toivoneet paikkakunnalle toista pesuhallia, ja nyt voimme vastata näihin toiveisiin.

ABC-liikennemyymälän pihassa sijaitseva uusi pesuhalli on avoinna ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Pesu maksetaan kätevästi autossa istuen, ja maksamisen voi hoitaa joko maksukortilla tai ABC-mobiilisovelluksella. Autopesusta saa myös Bonusta S-Etukortilla.

Pehmoharjat hellivät peltipintoja

ABC CarWash -pesu on paitsi helppo ja nopea, myös ympäristöystävällinen.

– Uusin käytössä oleva tekniikka ja ympäristöystävälliset pesuaineet tekevät autopesusta energiatehokkaan ja varmistavat korkean laadun, Kovanen mainitsee.

Korkeapainepesurit puhdistavat ajoneuvon pinnat ennen harjapesua, ja pehmoharjat viimeistelevät pesutuloksen.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen, 050 344 1462

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2800 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat  ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.