Admares valitsi Wapicen Dubain kelluvien luksushuviloiden etävalvontaan

Suomalainen osaaminen näkyy Dubain kelluvissa luksushuviloissa. Huviloiden rakenteellisesta toteutuksesta ja hulppeasta ulkonäöstä vastaa turkulainen Admares Group Oy, kun taas vaasalainen digitalisaatio-osaaja Wapice Oy mahdollistaa niiden etävalvonnan.

Suomalainen Admares Group Oy:n kelluvat huvilat Dubaissa hyödyntävät Wapicen IoT-osaamista. Kuva: Admares Group Oy.

Wapice huolehti kelluvien luksushuviloiden ja ravintoloiden etävalvontajärjestelmän toteutuksesta ja ylläpidosta. Huviloissa on otettu käyttöön IoT-Ticket Office Tool Suite, jonka avulla saadaan automaattisesti reaaliaikaista tietoa poikkeamista ja huoltotarpeista. Etävalvonnan avulla kelluvien huviloiden ylläpito ja valvonta saadaan tehostettua. Etävalvonnassa yhdistyy Wapicen kokemus ja teknologiaosaaminen monelta eri teollisuuden osa-alueelta.

Kelluvissa huviloissa yhdistyy laiva- ja perinteinen talotekniikka ja järjestelmät ovat paljon monimutkaisemmat verrattuna perinteiseen rakentamiseen. Lisäksi Dubain olosuhteet asettavat korkeat vaatimukset esimerkiksi jäähdytyksen katkeamattomaan käyttöön.

- IoT-Ticketin avulla pystymme seuraamaan järjestelmien toimivuutta reaaliajassa ja reagoida mahdollisiin ongelmatilanteisiin jo ennen kuin ne näkyvät paikan päällä. Järjestelmän avulla voimme myös tarvittaessa helposti luoda uusia dashboardeja yksittäisten komponenttien toimivuuden seurantaan, kertoo Admareksen VP Service Marcus Pellas.

- Admares hallitsee innovatiivisuuden rakentamisessa ja Wapice teknologiassa. On ollut ilo suunnitella heille sopivaa IoT-ratkaisua ja olla mukana toteuttamassa heidän taidonnäytettään Dubaissa, kuvailee Wapicentuotepäällikkö Mika Ranta-aho.

Wapicen Admarekselle toimittama ratkaisu on nähtävillä Real Estate Expo -messuilla Tampereen Messukeskuksessa 23.-24.5.. Siellä esitellään myös ratkaisuja kokonaisvaltaiseen taloautomaatiojärjestelmien hallintaan ja raportointiin.

Mika Ranta-aho
tuotepäällikkö
p. 050 314 1979
mika.ranta-aho@wapice.com

Marcus Pellas
VP Service
Admares Group Oy
marcus.pellas@admares.com

Wapicen IoT-Ticketin avulla pystyy seuraamaan kiinteistön järjestelmien toimivuutta reaaliajassa. Kuva: Armares Group Oy ja Wapice Oy.

Wapice on vuonna 1999 perustettu suomalainen täyden palvelun ohjelmistoyritys, jonka ratkaisut ovat alan johtavien teollisuus­yritysten käytössä ympäri maailmaa. Meidän tehtävämme on toimia asiakkaidemme teknologia­partnerina ja auttaa heitä hyödyntämään digitalisaation tuomia mahdollisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla. Työllistämme Suomessa yli 330 ohjelmisto- ja elektroniikka-asiantuntijaa. Wapice luo älykkäämman tulevaisuuden jo tänään.

Wapicen IoT osaaminen vei voittoon Microsoftin maailmanlaajuisessa Parner of the Year-kilpailussa11.6.2019 14:41:55 EESTTiedote

Suomalainen ohjelmistotalo Wapice palkittiin Microsoftin maailmanlaajuisessa Partner of the Year -kilpailussa vieden voiton sovellusinnovaatiot kategoriassa. Palkintoja jaettiin useassa kategoriassa ja voittajat valittiin yli 2900 osallistajasta 115 maasta. Wapicen sai tunnustusta IoT-TICKET®-ratkaisusta, joka tarjoaa erinomaisia ja innovatiivisia ratkaisuja IoT-sovellusten nopeaan kehittämiseen.