Wapice

Admares valitsi Wapicen Dubain kelluvien luksushuviloiden etävalvontaan

Suomalainen osaaminen näkyy Dubain kelluvissa luksushuviloissa. Huviloiden rakenteellisesta toteutuksesta ja hulppeasta ulkonäöstä vastaa turkulainen Admares Group Oy, kun taas vaasalainen digitalisaatio-osaaja Wapice Oy mahdollistaa niiden etävalvonnan.

Suomalainen Admares Group Oy:n kelluvat huvilat Dubaissa hyödyntävät Wapicen IoT-osaamista. Kuva: Admares Group Oy.

Wapice huolehti kelluvien luksushuviloiden ja ravintoloiden etävalvontajärjestelmän toteutuksesta ja ylläpidosta. Huviloissa on otettu käyttöön IoT-Ticket Office Tool Suite, jonka avulla saadaan automaattisesti reaaliaikaista tietoa poikkeamista ja huoltotarpeista. Etävalvonnan avulla kelluvien huviloiden ylläpito ja valvonta saadaan tehostettua. Etävalvonnassa yhdistyy Wapicen kokemus ja teknologiaosaaminen monelta eri teollisuuden osa-alueelta.

Kelluvissa huviloissa yhdistyy laiva- ja perinteinen talotekniikka ja järjestelmät ovat paljon monimutkaisemmat verrattuna perinteiseen rakentamiseen. Lisäksi Dubain olosuhteet asettavat korkeat vaatimukset esimerkiksi jäähdytyksen katkeamattomaan käyttöön.

- IoT-Ticketin avulla pystymme seuraamaan järjestelmien toimivuutta reaaliajassa ja reagoida mahdollisiin ongelmatilanteisiin jo ennen kuin ne näkyvät paikan päällä. Järjestelmän avulla voimme myös tarvittaessa helposti luoda uusia dashboardeja yksittäisten komponenttien toimivuuden seurantaan, kertoo Admareksen VP Service Marcus Pellas.

- Admares hallitsee innovatiivisuuden rakentamisessa ja Wapice teknologiassa. On ollut ilo suunnitella heille sopivaa IoT-ratkaisua ja olla mukana toteuttamassa heidän taidonnäytettään Dubaissa, kuvailee Wapicentuotepäällikkö Mika Ranta-aho.

Wapicen Admarekselle toimittama ratkaisu on nähtävillä Real Estate Expo -messuilla Tampereen Messukeskuksessa 23.-24.5.. Siellä esitellään myös ratkaisuja kokonaisvaltaiseen taloautomaatiojärjestelmien hallintaan ja raportointiin.

Mika Ranta-aho
tuotepäällikkö
p. 050 314 1979
mika.ranta-aho@wapice.com

Marcus Pellas
VP Service
Admares Group Oy
marcus.pellas@admares.com

Wapicen IoT-Ticketin avulla pystyy seuraamaan kiinteistön järjestelmien toimivuutta reaaliajassa. Kuva: Armares Group Oy ja Wapice Oy.

Wapice

Wapice on teollisuuden johtava teknologia- ja digitalisaatiokumppani: meidän tehtävämme on keskittyä asiakkaidemme suorituskyvyn edistämiseen kaikilla toiminnan aloilla hyödyntämällä tietotekniikkaa parhaimmillaan. Ohjelmisto- ja elektroniikka-asiantuntemuksemme avulla luomme ratkaisuja, jotka tehostavat teollisuuden innovaatioita. Ratkaisumme ovat alan johtavien yritysten käytössä ympäri maailman. Olemme toimineet vuodesta 1999 ja työllistämme tällä hetkellä yli 350 ohjelmisto- ja elektroniikka-asiantuntijaa. Wapice on ISO 9001:2008 ja ISO9001:14001 sertifioitu ja AAA-luokiteltu yritys.

Lue lisää julkaisijalta Wapice