Admicom Oyj

Admicom lanseeraa uuden rakennusalan aikatauluohjelmiston

Jaa
Admicomin projektinhallintayksikön kehittämä selainpohjainen aikatauluohjelmisto, Tempo, lanseerataan 31.5.2023.

Lehdistötiedote 25.5.2023
Vapaa julkaistavaksi

 

Uusi helppo ja reaaliaikainen aikatauluohjelmisto

Tempo on rakentamisen projektien aikataulutukseen ja projektinhallintaan tehty työkalu, jonka avulla kaiken kokoiset rakennusalan yritykset pystyvät suunnittelemaan, seuraamaan ja hallinnoimaan projektiluontoisten töiden etenemistä.

Ohjelmiston käyttö on paikasta ja laitteesta riippumatonta, sillä selainpohjainen käyttöliittymä skaalautuu niin tietokoneelle kuin mobiililaitteille. Selainpohjaisuus mahdollistaa myös tiedon reaaliaikaisen päivityksen kaikille hankkeen osapuolille.

Uudella selainpohjaisella aikatauluohjelmistolla on mahdollista laajentaa aikataulun tekeminen ja seuranta muillekin työmaan osapuolille. Helppokäyttöisyyden ja reaaliaikaisuuden ansiosta myös työntekijät voivat tarkastaa mobiililaitteestaan mitä ja missä pitää tehdä. Nykyisten aikatauluohjelmistojemme Tocoman Aikataulun ja PlanMan Projectin kehitystä jatketaan. Näiden ohjelmistojen käyttäjät voivat integraatiota hyödyntämällä suunnitella aikataulun ohjelmistojen monipuolisilla suunnittelutyökaluilla ja välittää tiedon Tempoon seurantaa ja tiedon jakamista varten. Temposta tullaan avaamaan integraatio myös toisiin Admicom-konsernin tuotteisiin, jolloin eri ohjelmista saatava arvokas tieto ei katoa matkan varrella.”, kommentoi Tempon tuotepäällikkö, Oskari Maksimainen. 

 

Ohjelmisto soveltuu myös pienille rakennusalan yrityksille 

Tempo erottautuu kilpailijoistaan, sillä toisin kuin muut aikatauluohjelmistot, soveltuu tuote myös pienille rakennusalan yrityksille mukautuvien toiminnallisuuksien myötä. Ohjelmisto skaalautuu yrityksen kasvaessa ja eri käyttäjätasot mahdollistavat ohjelmiston hyödyntämisen projektin osapuolten tarpeiden mukaisesti.

Tempo on Admicom-konsernin ensimmäinen yhteinen, uuden sukupolven tuote, joka tulee tarjoamaan merkittävää lisäarvoa asiakkaillemme ja parantaa näin ollen myös alan tuottavuutta. Selainpohjainen aikatauluohjelmisto laajentaa ohjelmistojen käyttöä työmaan työntekijätasolle, mahdollistaen aikataulutuksessa aidon reaaliaikaisuuden ja työnohjauksen. Siirrymme aikataulutuksessa makrotasolta mikrotasolle, tarkoittaen viikkoaikataulutuksen ja lean-periaatteiden tuomista käytännöksi uudella käyttäjäystävällisellä tavalla, laitteesta tai paikasta riippumatta. Kiteytettynä voidaan todeta, että tarkoituksena on ollut alusta asti kehittää käyttäjälähtöisesti maailman paras aikatauluohjelmisto, jonka käyttöönotto ei vaadi koulutusta tai aikatauluohjelmistojen etukäteistuntemusta.”, sanoo Admicomin projektinhallintayksikön liiketoimintajohtaja Jari Kangassalo. 
 

Uuden ohjelmiston esittelywebinaari  

Järjestämme webinaarin 8.6.2023, jossa Tempon tuotepäällikkö Oskari Maksimainen esittelee ohjelmiston toiminnallisuuksia, käyttöliittymää ja käy läpi uuden ohjelmiston tuotekehityksen tulevaisuutta. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan verkkosivuillamme.

Lisätietoa:

Jari Kangassalo
liiketoimintajohtaja
040 158 1855
jari.kangassalo(a)tocoman.com

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Admicom Oyj
Admicom Oyj
Väinönkatu 26
40100 Jyväskylä

https://admicom.fi/

Admicom Oyj

Admicom on vuonna 2004 perustettu pk-yritysten järjestelmäkehityksen edelläkävijä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani.

Palvelukokonaisuutemme ytimessä on Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä, joka kattaa laajasti ratkaisut asiakasyritysten toimintojen hallintaan työmaan mobiilityökaluista aina reaaliaikaiseen talousseurantaan ja projektien hallintaan. Pitkälle automatisoitu SaaS-ratkaisu auttaa pk-yrityksiä parantamaan kilpailukykyään ja kannattavuuttaan sekä säästää merkittävästi aikaa työmaalla ja toimistossa. Tuotamme asiakkaillemme myös koulutus-, konsultointi- ja tilitoimistopalveluita.

Ohjelmistoperheeseemme kuuluvat myös pienyritysten kustannustehokas ohjelmisto- ja palvelupaketti Adminet Lite, liikkuvan työn ohjauksen täsmäratkaisu Hillava, nykyaikaisia ratkaisuja laadukkaampaan dokumentointiin tarjoava Kotopro sekä rakennusalan erikoisohjelmistojen edelläkävijä Tocoman, jonka palveluvalikoimaan kuuluvat mm. ratkaisut määrä- ja kustannuslaskentaan, aikataulutukseen sekä BIM3-ratkaisut tietomallien hyödyntämiseen.

Työskentelemme jatkuvasti ohjelmistoperheemme toimintojen yhteensovittamiseksi, jotta voimme tarjota asiakkaillemme yhdenmukaisen käyttökokemuksen järjestelmien välillä ja poistaa ylimääräisiä työvaiheita mahdollistaen asiakkaillemme kannattavamman liiketoiminnan nykyaikaisia ohjelmistoratkaisuja hyödyntäen.

Jatkuvasti kasvava Admicommunity työllistää yli 240 henkilöä Jyväskylässä, Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Seinäjoella ja Turussa sijaitsevissa toimipisteissään.

Lisätietoa: www.admicom.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Admicom Oyj

ADMICOM OYJ BUSINESS REVIEW 1.1.-31.3.2023: Revenue growth +12%, EBITA 36%, implementation of renewed strategy started5.4.2023 09:05:00 EEST | Press release

Unofficial translation of the company release on April 5, 2023 at 9 AM EEST. In case the document differs from the original, the Finnish version prevails. Figures in parenthesis refer to the comparable period in the previous year, unless otherwise stated. January-March 2023 summary (January 1, 2022 – March 31, 2022): Revenue totalled EUR 8.208 million (7.323), an increase of 12.1% year-on-year. Comparable organic recurring revenue totalled EUR 6.999 million, an increase of 12.3% year-on-year. EBITDA was EUR 3.009 million (3.292), or 36.7% of revenue (45.0%). Operating profit before amortization of goodwill (EBITA) amounted to EUR 2.982 million (3.184), or 36.3%of revenue (43.5%). Operating profit was EUR 2.263 million (2.729). Earnings per share were EUR 0.32 (0.41). The company appointed Pekka Pulkkinen as the Admicom Chief Growth Officer and as a member of the Leadership Team as of 2.5.2023. The financial guidance for 2023 remains unchanged. Key figures ADMICOM GROUP 1-3/2023 1-3/202

Decisions of Admicom Oyj's Annual General Meeting on March 21, 202321.3.2023 15:45:34 EET | Press release

Unofficial translation of the company release on March 21, 2023 at 3:42 p.m. EET. In case the document differs from the original, the Finnish version prevails. Admicom Oyj's Annual General Meeting on March 21, 2023 approved the company's financial statements for 2022 and discharged the members of the Board of Directors and the CEO from liability for the financial year 2022. The decisions can be read in full from the minutes of the Annual General Meeting in Finnish on Admicom Oyj’s website https://investors.admicom.fi/annual-general-meeting/ no later than on April 4, 2023. Distribution of profits The Annual General Meeting resolved that a dividend of EUR 1.30 per registered share be paid of the profit for the financial period. The dividend will be paid to a shareholder registered in the Company’s shareholders’ register maintained by Euroclear Finland Oy on the dividend record date March 23, 2023. The dividend will be paid on March 30, 2023. The Board of Directors The Annual General Meet

Admicom Oyj: Notice convening the annual general meeting 202328.2.2023 10:10:00 EET | Press release

ADMICOM OYJ: NOTICE CONVENING THE ANNUAL GENERAL MEETING 2023 Unofficial translation of the company release on February 28, 2023 at 10:00 AM EET. In case the document differs from the original, the Finnish version prevails. Notice is given to the shareholders of Admicom Oyj of the Annual General Meeting to be held on 21 March 2023 at 1:00 p.m. EET at Hotelli Verso, conference room 3 (2nd floor), Kauppakatu 35, 40100 Jyväskylä, Finland. The reception of persons who have registered for the meeting and the distribution of ballots at the meeting venue will commence at 12:30 p.m. EET. Shareholders may also exercise their voting rights by voting in advance. Instructions on advance voting can be found in this notice under section C. Shareholders who have registered for the General Meeting and their proxy representatives may also follow the meeting via an online broadcast. A link to the online broadcast will be sent to the email address and/or mobile phone number provided at the time of regist

Proposals from Admicom’s Nomination Committee for the AGM 202328.2.2023 09:50:00 EET | Press release

Proposals from Admicom’s Nomination Committee for the AGM 2023 Unofficial translation of the company release on February 28, 2023 at 9:40 AM EET. In case the document differs from the original, the Finnish version prevails. The nomination committee As decided by Admicom’s AGM in 2022, a nomination committee has been formed among Admicom’s largest owners to prepare proposals for the AGM 2023. The members of the nomination committee are: Timo Häll, elected by Matti Häll and chairman of the nomination committee, Jan Andersson, elected by Swedbank Robur Fonder, Antti Katajisto, elected by SEB Investment Management and Jonathan Schönbäck, elected by ODIN Fonder. Petri Niemi, chairman of the board of Admicom, has been co-opted to the nomination committee. The nomination committee has held three meetings to prepare it proposals to the 2023 AGM. Beside discussing the Company’s strategy and challenges over the next few years with the chairman, the nomination committee has made individual interv

Change in Admicom Oyj’s Leadership Team: Pekka Pulkkinen appointed as Chief Growth Officer6.2.2023 12:10:00 EET | Press release

Change in Admicom Oyj’s Leadership Team: Pekka Pulkkinen appointed as Chief Growth Officer Unofficial translation of the company release on February 6, 2023 at 12:00 AM EET. In case the document differs from the original, the Finnish version prevails. Admicom Oyj announced its strategic growth targets at the Capital Markets Day on January 30. The company’s ambition is to gain a continuous annual recurring revenue level of EUR 100 million (ARR) by 2030 and to expand its market presence to several European countries. In order to accelerate this goal, the company has appointed Pekka Pulkkinen, M.Sc. (Econ.), as a member of Admicom's Leadership Team and responsible for leading the Group's sales and marketing in the position of Chief Growth Officer. Pekka Pulkkinen has previously held various sales and business management positions in several Finnish and international software and service companies. Pulkkinen joins Admicom from Solibri Oy, a company belonging to the global Nemetschek Group

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme