Advanced Composites Seminar 30.11.-1.12.2017, Hotelli Scandic Julia, Turku

Muovikomposiitit valtaavat alaa teollisuudessa, jossa jatkuvasti etsitään kevyempiä osia. Esimerkiksi liikenteessä ja kulkuvälineissä siirrytään käyttämään muovikomposiitteja niiden keveyden ja muovailtavuuden vuoksi.

Muoviteollisuus ry:n Komposiittijaosto järjestää vuosittain Lujitemuoviseminaarin. Tänä vuonna mukana on kansainvälisiä isoja toimijoita. Advanced Composites Seminar pidetään Turussa hotelli Scandic Juliassa 30.11.-1.12.2017.

Toimituksenne edustaja on lämpimästi tervetullut seuraamaan kaksipäiväistä seminaaria ja mukaan perjantai-iltapäivän vierailulle Meyerin Turun telakalle. Seminaari on englanninkielinen.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja 29.11.2017 klo 16.00 mennessä: Muoviteollisuus ry, Komposiittijaosto, asiantuntija Minna Annala, puh. 044 527 3337, minna.annala@plastics.fi