Age of the Gods –jackpot 59 359 euroa Helsinkiin

Helsinkiläinen nettipelaaja voitti keskiviikkona 18.10. klo 9.43 Age of the Gods –jackpotin 59 359,90 euroa. Hän oli pelannut Goddess of Wisdom –peliä 40 sentin panoksella. Nettipelaajana voitto kilahtaa suoraan hänen tililleen.

Goddess of Wisdom on viiden kiekon ja 20 linjan automaattipeli. Päähahmona on viisauden ja sodan jumalatar Athena, jonka kanssa voi päästä taistelubonukseen. Pelistä löytyy Athenalle tyypillisiä elementtejä kuten viisas pöllö, oliivipuun oksa sekä taisteluvarustukset kilpi ja kypärä.

Pelissä on voitettavissa Age of the Gods Jackpot, joka on satunnainen. Se voi laueta missä tahansa jackpotiin liitetyssä pelissä minkä tahansa pelikierroksen jälkeen. Voitto ei edellytä tiettyä voittoyhdistelmää pelissä.

Nettikasinon historian suurimmat voitot, TOP 5

Voitto, paikkakunta, päivämäärä, peli

• 1 000 000 €, Jyväskylä, 20.2.2017, Gladiator Jackpot
  • 865 943 €, Mikkeli, 27.5.2017, Gladiator Jackpot
  • 444 402 €, Tuusula, 4.12.2015, Gold Rally
  • 369 352 €, Kuopio 23.9.2016, Cat in Vegas
  • 247 299 €, Vantaa, 26.5.2015, Captain’s Treasure

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.