Age of the Gods –jackpot 59 359 euroa Helsinkiin

Helsinkiläinen nettipelaaja voitti keskiviikkona 18.10. klo 9.43 Age of the Gods –jackpotin 59 359,90 euroa. Hän oli pelannut Goddess of Wisdom –peliä 40 sentin panoksella. Nettipelaajana voitto kilahtaa suoraan hänen tililleen.

Goddess of Wisdom on viiden kiekon ja 20 linjan automaattipeli. Päähahmona on viisauden ja sodan jumalatar Athena, jonka kanssa voi päästä taistelubonukseen. Pelistä löytyy Athenalle tyypillisiä elementtejä kuten viisas pöllö, oliivipuun oksa sekä taisteluvarustukset kilpi ja kypärä.

Pelissä on voitettavissa Age of the Gods Jackpot, joka on satunnainen. Se voi laueta missä tahansa jackpotiin liitetyssä pelissä minkä tahansa pelikierroksen jälkeen. Voitto ei edellytä tiettyä voittoyhdistelmää pelissä.

Nettikasinon historian suurimmat voitot, TOP 5

Voitto, paikkakunta, päivämäärä, peli

• 1 000 000 €, Jyväskylä, 20.2.2017, Gladiator Jackpot
  • 865 943 €, Mikkeli, 27.5.2017, Gladiator Jackpot
  • 444 402 €, Tuusula, 4.12.2015, Gold Rally
  • 369 352 €, Kuopio 23.9.2016, Cat in Vegas
  • 247 299 €, Vantaa, 26.5.2015, Captain’s Treasure

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.