Ähtäri ZooÄhtäri ZooÄhtäri Zoo

Ähtäri Zoo kiinnostaa yrityksiä - Uuden toimitusjohtajan vetämänä kohti kiireistä pandakautta

Ähtäri Zoon uusi toimitusjohtaja, restonomi (YAMK) Jonna Pietilä aloittaa työnsä tänään. Pietilä on matkailualan vahva ammattilainen, jolla on pitkä kokemus myynnin ja markkinoinnin organisoinnista sekä tulosvastuullisesta johtamisesta.

Viimeksi Pietilä on työskennellyt Saariselällä, Santa’s Hotel Tunturin hotellinjohtajana. Hän tuo Ähtäri Zoohon raikasta uutta näkökulmaa sekä vahvaa osaamista.

- Aloitan työt hyvin innostuneena. Ähtäri Zoo on voimakasta kasvua hakeva, erittäin mielenkiintoinen yhtiö kiinnostavassa tilanteessa. Pandojen saapuminen tuo mahdollisuuksia koko Ähtärin matkailulle sekä matkailutuotteen kehittämiselle. Jīn Bǎobǎon ja Huā Bàon eli Lumin ja Pyryn sekä vahvojen yhteistyökumppaneiden ansiosta edessä on todella kiireinen ja merkittävä vuosi Ähtäri Zoolle. Eikä vauhti jatkossa varmasti ainakaan hidastu, kertoo Pietilä omista tunnelmistaan ja odotuksistaan.

Yritykset ovat kiinnostuneita pandayhteistyöstä

Pandojen saapuminen Ähtäriin on herättänyt paitsi yleisön ja median myös erilaisten yritysten mielenkiinnon.

- On ollut ilo jo nyt huomata, että yritykset ovat todella kiinnostuneita Ähtäri Zoosta ja kumppanuudesta kanssamme. On selvää, että pandojen saapumisella on iso vaikutus tähän, Pietilä iloitsee.

Ähtäri Zoo on solminut useita yhteistyökumppanuuksia eri yritysten kanssa. Sen pääsponsoreita ovat Mediahub, MTV, Sinebrychoff ja Ecofurn. Yhteensä kumppanisopimuksia on solmittu jo kymmenen.

- Yhteistyö kiinnostaa selvästi hyvin erilaisia yrityksiä. Ähtärin pandojen sponsorointi on yksi tapa mahdollistaa uhanalaisen lajin suojelu ja tulevaisuuden hyvinvointi. On hienoa huomata, että yritykset lähtevät tällaiseen hankkeeseen ilolla mukaan, kertoo Ähtäri Zoon sponsorihankkeista vastaavan Markkinointiosakeyhtiö i2:n asiakkuusjohtaja Jari-Pekka Jouppi.

Lisätietoja:

Jonna Pietilä, toimitusjohtaja
jonna.pietila@ahtarizoo.fi

Markkinointiosakeyhtiö i2
Jari-Pekka Jouppi, asiakkuusjohtaja
jari-pekka.jouppi@i2.fi

Haastattelupyynnöt ja kuvat:

Lea Lahtinen, myyntipäällikkö
lea.lathinen@ahtarizoo.fi

Kuvat

Karhunkierros 150
63700 ÄHTÄRI