Aino Health yhteistyöhön Attendo Terveyspalveluiden kanssa

Aino Health ja Attendo Terveyspalvelut ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen koskien Ainon työkykyjohtamisen toiminnanohjausjärjestelmää HealthManageria. Ainon HealthManagerin avulla Attendo laajentaa portfoliotaan työkykyjohtamisen järjestelmän osalta. Yhteistyö Attendo Terveyspalveluiden kanssa mahdollistaa Ainolle skaalautumisen ja kasvun kumppaniverkoston avulla. Yhteistyö alkaa huhtikuusta 2018 alkaen.

”Tämän yhteistyön avulla pystymme yhdessä parantamaan Attendon asiakkaiden tuottavuutta, sekä lisäämään henkilöstön sitoutumista. HealthManagerin avulla Attendo voi tarjota laajempaa palveluvalikoimaa asiakkailleen, joka tekee Attendosta entistä houkuttelevamman kumppanin. Yhteistyö Attendon kanssa on tärkeä osa partneristrategiaamme, joka mahdollistaa meille nopeamman liiketoiminnan skaalautumisen”, sanoo Aino Healthin Suomen maajohtaja Markku Pitkänen.

Pilvipalveluna toimiva HealthManager mahdollistaa työkykyjohtamisen kokonaisuuden hallinnan ja erilaisten toimenpiteiden vaikutusten seuraamisen. HealthManager kokoaa yhteen poissaolojen ja sidosryhmien hallinnan sekä organisaation sisäisen johtamisen ja tarjoaa mittarit ja työkalut keskeisten työkykyjohtamisen indikaattoreiden seuraamiseen. Järjestelmä auttaa henkilöstön työkykyisyyden varmistamisessa ja tuottavuuden parantamisessa.

”Yhteistyö on meille hieno mahdollisuus laajentaa palvelutarjontaamme työkykyjohtamisen järjestelmän osalta, jonka avulla voidaan digitalisoida työkykyjohtamisen prosesseja, kuten varhaisen tuen malli. Tämä tuo ehdottomasti organisaatioihin parempaa johtamista, läpinäkyvyyttä ja totta kai sairauspoissaolojen vähenemistä ja sitä kautta kustannussäästöjä. Näemme että tämän tyyppiselle järjestelmälle on kova tarve organisaatioissa, sanoo Attendo Terveyspalvelut Oy:n liiketoimintajohtaja Annu Voutilainen.

Markku Pitkänen, Maajohtaja Suomi, Aino Health
Puhelin: +358 40 838 1587
email: markku.pitkanen@ainohealth.com

Annu Voutilainen, liiketoimintajohtaja, Attendo terveyspalvelut