Aino Health yhteistyöhön Attendo Terveyspalveluiden kanssa

Aino Health ja Attendo Terveyspalvelut ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen koskien Ainon työkykyjohtamisen toiminnanohjausjärjestelmää HealthManageria. Ainon HealthManagerin avulla Attendo laajentaa portfoliotaan työkykyjohtamisen järjestelmän osalta. Yhteistyö Attendo Terveyspalveluiden kanssa mahdollistaa Ainolle skaalautumisen ja kasvun kumppaniverkoston avulla. Yhteistyö alkaa huhtikuusta 2018 alkaen.

”Tämän yhteistyön avulla pystymme yhdessä parantamaan Attendon asiakkaiden tuottavuutta, sekä lisäämään henkilöstön sitoutumista. HealthManagerin avulla Attendo voi tarjota laajempaa palveluvalikoimaa asiakkailleen, joka tekee Attendosta entistä houkuttelevamman kumppanin. Yhteistyö Attendon kanssa on tärkeä osa partneristrategiaamme, joka mahdollistaa meille nopeamman liiketoiminnan skaalautumisen”, sanoo Aino Healthin Suomen maajohtaja Markku Pitkänen.

Pilvipalveluna toimiva HealthManager mahdollistaa työkykyjohtamisen kokonaisuuden hallinnan ja erilaisten toimenpiteiden vaikutusten seuraamisen. HealthManager kokoaa yhteen poissaolojen ja sidosryhmien hallinnan sekä organisaation sisäisen johtamisen ja tarjoaa mittarit ja työkalut keskeisten työkykyjohtamisen indikaattoreiden seuraamiseen. Järjestelmä auttaa henkilöstön työkykyisyyden varmistamisessa ja tuottavuuden parantamisessa.

”Yhteistyö on meille hieno mahdollisuus laajentaa palvelutarjontaamme työkykyjohtamisen järjestelmän osalta, jonka avulla voidaan digitalisoida työkykyjohtamisen prosesseja, kuten varhaisen tuen malli. Tämä tuo ehdottomasti organisaatioihin parempaa johtamista, läpinäkyvyyttä ja totta kai sairauspoissaolojen vähenemistä ja sitä kautta kustannussäästöjä. Näemme että tämän tyyppiselle järjestelmälle on kova tarve organisaatioissa, sanoo Attendo Terveyspalvelut Oy:n liiketoimintajohtaja Annu Voutilainen.

Markku Pitkänen, Maajohtaja Suomi, Aino Health
Puhelin: +358 40 838 1587
email: markku.pitkanen@ainohealth.com

Annu Voutilainen, liiketoimintajohtaja, Attendo terveyspalvelut
Puhelin: +358 43 8264362
email: annu.voutilainen@attendo.fi

Jyrki Eklund, toimitusjohtaja, Aino Health
Puhelin: +358 40 042 4221
Sähköposti: jyrki.eklund@ainohealth.com

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 20 000 työntekijää noin 500 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Joel Hallikaisen keikkatahti ei hiljene, vauhdissa pitävät kunniakansalaiset31.5.2018 09:01Kutsu

Varaslähdön ottanut kesä näytti parastaan, kun Joel Hallikainen aloitti ensimmäisen Itä-Suomen osuuteensa mittavalla Attendon hoiva- ja palvelukotikiertueellaan toukokuun viimeisellä viikolla. Kaikkiaan Hallikainen on kutsuttu tähän mennessä 83 Attendon hoiva- tai palvelukotiin esiintymään. Hallikainen on jo käynyt 20 kodissa ja loputkin Attendon hoiva- ja palvelukotiesitykset on aikataulutettu tälle vuodelle. Hoiva- ja palvelukotikiertueellaan Hallikainen paitsi kiertää ympäri Suomea, saa myös tuntumaa ikäihmisten nykytilanteeseen. Toimitukset ovat lämpimästi tervetulleita seuraamaan, miten Joel Hallikaisen kiertue etenee ja kuinka hän ottaa erityisen yleisönsä.

Hoivakodissa heittäydyttiin ammattilaisten ehostettaviksi, seuraavana vuorossa seniorit Vaasassa30.5.2018 09:13Blogi

Meikkaaja-maskeeraaja ja blogisti Miia Ezen sekä drag queeniksi pukeutunut maskeeraaja Miikka, taiteilijanimeltään Miss B., jalkautuivat viime kuussa Attendon hoivakotiin Klaukkalassa. Suosion siivittämä tapahtuma on päätetty toteuttaa seuraavaksi Vaasassa, jonne Miia ja Miss B. matkaavat Attendo Kaarlentuvan hoivakotiin 11. kesäkuuta. Ensimmäisessä kauneuspäivässä myös muutamat miehet intoutuivat kokeilemaan käsihoitoja ensimmäistä kertaa elämässään.

Vantaalainen kioskiyrittäjä valitsi ikäihmiset ja vammautuneet Ärrä tekee hyvää –kampanjaansa9.5.2018 09:47Tiedote

Kauppakeskus Jumbon kioskikauppias Anu Tikka valitsi Attendo Lustikullan hyvänteon kohteeksi R-kioskeilla käynnissä olevaan Ärrä tekee hyvää -kampanjaan. Hyvänteon tempauksessa paikalliset kioskiyrittäjät ympäri Suomen päättävät oman kohteensa ja kahden kuukauden välein pääsee kahdeksan R-kioskia lahjoittamaan 1 000 euroa valitsemilleen tahoille. Ensimmäiset lahjoitukset on päätetty ja lahjoitukset tehdään toukokuussa. Lahjoittajana toimii R-kioski Oy.