Aino Venna konserttilavoilla, valkokankaalla ja radiossa joulukuussa

Aino Venna tekee joulukuussa konserttisalikiertueen, esiintyy juuri ensi-iltansa saaneessa Kylmän maan kuningatar -oopperassa sekä uuden Heinähattu ja Vilttitossu -elokuvan soundtrackilla.

Aino Vennan uudelleen säveltämä Joulupukki suukon sai

Nykyään Pariisissa työskentelevä Venna palaa Suomeen 13.12. alkavalle joulukiertueelle. Tulevat konsertit koostuvat perinteisistä joululauluista, joista osa on saanut varsin uuden muodon viime vuonna julkaistun Aino Vennan joulu -albumin myötä, jota mm. Helsingin Sanomat ylisti vuoden persoonallisimmaksi joululevyksi.

Kiertueen konsertteihin mahtuu mukaan myös jazzia, bluesia ja chansoneita, joita Venna esittää suomeksi, englanniksi ja ranskaksi. Aino Vennan joulu on erilainen, menneen maailman tyyliin soiva kokonaisuus.

Savoy-teatterissa sunnuntaina 17. joulukuuta lavalla nähdään orkesterin lisäksi ilmasirkustaitelija Ilona Jäntti. Aino Venna on kiertänyt yhdessä Ilona Jäntin kanssa Eurooppaa Yablochkov Candle -sirkuskabareessa vuoden 2017 aikana. keväällä 2018 esitys nähdään Lontoossa.

Aino Venna ja Ilona Jäntti yhdessä Vennan Avaruus (Lumiukko) videolla:

Aino Vennan uudelleen säveltämä Joulupukki suukon sai:

Aino Vennan esittämä Puolukan kutsu radio-oopperasta Kylmän maan kuningatar:

Konsertit:

13.12 Tampere-talo

17.12 Savoy-teatteri

20.12 Kerava-sali

21.12 Sellosali

Liput: Lippu.fi

Aki Roukala
Is This Art!
aki@isthisart.fi

Is This Art!
Pölläntie 93
90480 Hailuoto

Is This Art! on laaja-alaisesti eri taiteen aloilla operoiva management- ja julkaisuyhtiö.

www.isthisart.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi