Adecco Finland Oy

Ainutlaatuinen työnkuva 8000 euron palkalla - Suomen paras kesätyöpaikka jälleen haussa!

Adecco Finland Oy tarjoaa lahjakkaalle ja kunnianhimoiselle tulevaisuuden lupaukselle mahdollisuuden toimia kuukauden yrityksen toimitusjohtajan oikeana kätenä. Adeccon globaali CEO for One Month -kampanja järjestetään Suomessa nyt kolmatta kertaa.
Toimitusjohtajaksi toimitusjohtajan paikalle? Adecco Finlandin CEO for One Month -kampanja tarjoaa mahdollisuuden tutustua toimitusjohtajan työhön näköalapaikalta kuukauden ajan. Kuvassa Adeccon toimitusjohtaja Jukka-Pekka Annala ja Suomen vuoden 2017 CEO for One Month Joshua Moorrees.

Adecco Finland etsii jälleen ensi kesäksi toimitusjohtajaa. Juuri käynnistynyt CEO for One Month –kampanja tarjoaa päämäärätietoiselle lahjakkuudelle aitiopaikan tutustua kuukauden ajan perusteellisesti kansainvälisen yrityksen toimintaan ja toimitusjohtajan työhön. Palkkaa maksetaan 8000 euroa.

”Ideaali hakija on utelias ja päämäärätietoinen, mahdollisesti vielä opintojensa parissa”, haarukoi Adecco Finlandin toimitusjohtaja Jukka-Pekka Annala. ”Opintoja oleellisimpia edellytyksiä tehtävään ovat kuitenkin hyvät yhteistyötaidot ja se, että nauttii haasteista ja uuden oppimisesta.”

Annala toivoo, että hakemuksia tulisi mahdollisimman monien alojen edustajilta. Hän on itse elävä esimerkki siitä, että johtotehtäviin voi päätyä monenlaisista lähtökohdista.

”Olen koulutukseltani psykologi ja urallani olen toiminut muun muassa jääkiekkovalmentajana ja kokkina”, hän kertoo.

Syväluotaavaan rekrytointiprosessiin osallistumisen lisäksi CEO for One Month tarjoaa tietysti arvokasta työkokemusta, josta on hyvä ponnistaa eteenpäin.

Lähes 50 maassa järjestettävä kampanja avaa väyliä monenlaisiin johto- ja asiantuntijatehtäviin. Kesätoimitusjohtajat ovat usein työllistyneet paikallisten Adeccojen tai asiakasyritysten palvelukseen.

”Kesätoimitusjohtajia on palkattu asiakkaille, maaorganisaatioihin ja Zürichin pääkonttorille niin HR:n, markkinoinnin, taloushallinnon, yhteiskuntavastuuohjelmien kuin myynninkin pariin”, Annala kertoo.

Suomessa aiemmat kesätoimitusjohtajat on niin ikään rekrytoitu Adeccolle. Vuoden 2016 CEO Sami Itani toimii HR-johtajana ja Joshua Moorrees on aloittanut tammikuussa muutosjohtajana.

CEO for One Month -haku avoinna 20.3. asti. Valinta tapahtuu 4.5. ja kesätoimitusjohtajan työskentelyaika on 4.6.–6.7. Syksyllä kaikkien Adecco-maiden kesätoimitusjohtajista yksi valikoituu työskentelemään kuukaudeksi koko Adecco Groupin toimitusjohtajan Alain Dehazen rinnalle.

www.adecco.fi/ceo1month

Yhteydenottopyynnöt:
Communications & Brand Manager Liisa Laitinen, liisa.laitinen@adeccogroup.com, +358 44 333 0512

Kuvat

Adecco Finland Oy
Kaisaniemenkatu 14

046 7102500http://www.adecco.fi

Adecco Finland kuuluu Adecco Groupiin, joka on maailman johtava henkilöstöratkaisuja tuottava yritys. Adecco Finland Oy on ollut toiminnassa vuodesta 1997. Olemme Henkilöstöpalveluyritysten liiton auktorisoima yritys. Kauttamme työskentelee päivittäin tuhansia ammattilaisia eri aloilla ja rekrytoimme ammattilaisia myös suoraan asiakasyrityksiimme. Adeccolla on globaalisti 34 000 työntekijää yli 60 maassa ympäri maailman. Adecco Group on Fortune 500 -yritys ja sen pääkonttori sijaitsee Zürichissä, Sveitsissä. Adecco AG on rekisteröity Sveitsissä (ISIN: CH0012138605) ja listattu Sveitsin pörssiin SIX (ADEN).

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Adecco Finland Oy