Alepa Kuulakujan remontti valmistui – uudistettu myymälä palvelee jatkossa 24/7

Alepa Kuulakujan tammikuussa alkanut laaja myymäläremontti on saatu valmiiksi. Myymälän parantunut energiatehokkuus, laajentunut aukioloaika sekä uudet myymäläkalusteet nostavat Alepan jälleen Länsimäen naapuruston nopeimmaksi lähikaupaksi.

- Ihanaa päästä taas avaamaan ovet Kuulakujalla. Remontti oli todella laaja, ja käytännössä koko myymälä laitettiin kokonaan uusiksiOlemme jatkossa avoinna 24/7, eli myös aukioloaikojen osalta tapahtui merkittävä parannus, myymäläpäällikkö Säde Länsisyrjä kertoo.

Myymälän kasvanut myyntipinta-ala parantaa palvelutarjontaa ja asiakkaiden Korttelitoiveiden toteutumista

- Uudistuksen myötä myymälämme neliömäärä kasvoi 440 neliöön, ja saimme runsaasti tilaa uusille tuotteille. Laajentuneen tilan myötä pystymme jatkossa toteuttamaan asiakkaidemme Korttelitoiveita huomattavasti paremminUusien neliöiden myötä pystyimme myös tuomaan paljon toivotun appelsiinimehukoneen myymälään, Länsisyrjä toteaa.

Alepa Kuulakujan palveluvalikoimaan kuuluu jatkossakin muun muassa pakettiautomaatti ja HSL:n matkakorttilataus. Palvelevan kassalinjaston lisäksi myymälään tuodaan myös uudet pikakassat vauhdittamaan asiakaskokemusta.

Parantunut energiatehokkuus tukemassa Suomen kunnianhimoisimpia ilmastotavoitteita

Alepa Kuulakujan remontin yhteydessä myös myymälän energiatehokkuuteen tehtiin merkittäviä parannuksia. Myymälän ovelliset kylmäkalusteet ovat asiakkaille näkyvin tehokeino, mutta myös laitekantaa parannettiin.

- Myymälän kylmälaitos on edeltäjäänsä huomattavasti tehokkaampi, ja käyttää kylmäaineena hiilidioksidia. Laiteteknologiassa katsomme aina kokonaiskuvaa, esimerkiksi myymälän ilmastointiin liitettiin lauhdelämmön talteenotto parantamaan koko myymälän energiatehokkuutta, HOK-Elannon projektijohtaja Jaakko Niemi kertoo.

Energiatehokkuutta ja S-ryhmän ilmastotavoitteita vauhdittaa myös myymälän uusi LED-valaistus sekä myymälän energialähteenä toimiva 100 % tuulisähkö. Toimet tukevat matkaa kohti S-ryhmän asettamia kunnianhimoisia ilmastotavoitteita, vuonna 2025 koko kaupparyhmän tavoitteena on olla hiilinegatiivinen.

HOK-Elannon Alepa-ketjuun kuuluu 123 myymälää Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Nurmijärvellä, Tuusulassa, Keravalla, Järvenpäässä ja Hyvinkäällä.

Emme järjestä avajaisiin liittyvää erillistä avajaistempausta, jotta pystymme varmistamaan turvallisen asioinnin myymälässä.

Alepa Kuulakuja

Kuulakuja 5, 01280 Vantaa