Alepa Metsolantien remontti valmistui

Alepa Metsolantien myymäläuudistus valmistui, ja myymälä avaa ovet torstaina 23.9.2021 klo 10. Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myymälän kylmälaitteet ja -laitos vaihdettiin energiatehokkaampiin laitteisiin.

Keravalla sijaitseva Alepa Metsolantie suljettiin laajan myymäläremontin vuoksi 18.8.2021. Kuukauden mittaisen uudistuksen aikana myymälä päivitettiin Alepan nykyilmeeseen, kylmälaitteet vaihdettiin ovellisiin ja myymälään tuotiin uusi laajempi paistopistevalikoima.

- Myymälän uudistus tuli hyvään saumaan. Uusi ilme on raikas, ja uudistuksen myötä myös tilankäyttö tehostui. Uudessa myymälässä heviosasto on näyttävä, ja myös Korttelitoiveet pääsevät paremmin esille. Toivotan kaikki Alepa Metsolantien asiakkaat taas tervetulleiksi ostoksille, myymäläpäällikkö Jorma Hannola kertoo.

Alepan valikoimaa on räätälöity asiakkaiden Korttelitoiveiden avulla osuvammaksi, ja Hannola kannustaakin asiakkaita jatkamaan toiveiden lähettämistä.

- Meiltä löydät kaiken tarpeellisen nopeista eväistä aina viikonlopun brunssitarvikkeisiin. Valikoiman kehitys on jatkuvaa työtä, ja tavoitteenamme on viilata valikoimastamme alueen osuvin. Tässä asiakkaiden Korttelitoiveet ovat avainasemassa. Mikäli kaipailet jotain tuotetta hyllyillemme, laita Korttelitoivetta tulemaan, Hannola summaa.

Kylmälaiteuudistukset tukemassa kunnianhimoisia ilmastotavoitteita

Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myös myymälän kylmälaitteet ja -laitos vaihdettiin. Hiilidioksidia kylmäaineena käyttävä kylmälaitos on entistä energiatehokkaampi, ja samalla myös ympäristöystävällisempi. Kylmälaitteiden tuottama lauhdelämpö saadaan hyödynnettyä myymälän lämmityksessä, ja kylmäainevuotojen aiheuttamien päästöjen määrä tippuu.

Kylmäainevuotojen aiheuttamien päästöjen osuus HOK-Elannon kokonaispäästöistä oli vuonna 2020 lähes 70 %. Tähän mennessä kylmälaitosten kylmäaineista on vaihdettu yli puoleen myymäläverkostosta ja sen myötä voidaan laskea saavutetun 7000-kertainen päästövähennys.

Alepa Metsolantie

Metsolantie 1, 04200 Kerava

ma-la 6.30–23, su 9–23

Jorma HannolamyymäläpäällikköAlepa Metsolantie

Puh:010 76 69730

Pidä huolta -kampanja haastaa pitämään huolta nuoresta mielestä – HOK-Elannolta 100 000 euroa nuorten mielenterveystyöhön21.9.2021 09:05:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Pääkaupunkiseudulla avun saanti on ruuhkautunut jo ennestään kuormittuneissa nuorten mielenterveyspalveluissa. HOK-Elanto liittyy 100 000 euron lahjoituksella Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteiseen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteeseen, jonka avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin.