N2

Alex Niemisen podcast-uutuus kehottaa yrityksiä pysähtymään, arvioimaan ja toimimaan

Pysähdy. Arvioi. Toimi! -podcastissa keskustellaan koronakriisin vaikutuksista ja ratkaisuista markkinointialan huippuosaajien kanssa.

Koronaviruksen aiheuttaman poikkeuksellisen tilanteen vuoksi monet yritykset kamppailevat työvoimakysymysten ja rahoitushaasteiden kanssa. Pandemia on seisauttanut kokonaisia toimialoja ja hyydyttänyt kysyntää.

Markkinointikonserni N2 Helsinki on ryhtynyt toimiin yritysten auttamiseksi käynnistämällä Pysähdy. Arvioi. Toimi! -hankkeen, jonka keskiössä on konsernin toimitusjohtajan Alex Niemisen isännöimä samanniminen podcast. Viikoittain ilmestyvässä podcastissa koronatilannetta pohditaan uusimpien kansainvälisten tutkimusten valossa Suomen johtavien markkinointipäättäjien ja -asiantuntijoiden kanssa. Etänä, tietysti.

“Vaikeasta tilanteesta huolimatta nyt ei saa lamaantua. Matkailu- ja ravintolatoimialan nykyhetki näyttää synkältä, kun taas verkkokauppa on kiihtynyt ja kotiintoimituspalvelujen sekä verkkoviihteen kulutus kasvanut räjähdysmäisesti. Nyt on aika innovoida, katsoa tulevaan ja lyödään vettä myllyyn. Pysähdy. Arvioi. Toimi! -podcast tuo esiin näkemyksiä korona-ajan markkinoinnista ja liikkeenjohdosta”, Alex Nieminen kertoo.

Ensimmäisen jakson vieraana on Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen, toisessa jaksossa kuullaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun työelämäprofessori Pekka Mattilan näkemyksiä ja mielipiteitä tilanteesta.

Lisätiedot:

Pysähdy. Arvioi. Toimi! -podcastin kaksi ensimmäistä jaksoa löytyy täältä.

Lue Alex Niemisen ja Pekka Mattilan ajatuksia koronakriisistä Kauppalehdessä julkaistusta artikkelista

Alex Nieminen
N2 Helsinki, toimitusjohtaja
alex.nieminen@n2.fi

N2
Pursimiehenkatu 29–31 A

N2 on strateginen luova toimisto. Luomme liiketoiminnan suuren kuvan ja rakennamme sen suunnittelemalla identiteetin, palvelut ja markkinointiviestinnän.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta N2