AlfaTV:n näkyvyysalue on laajentunut valtakunnalliseksi Digitan antenni-tv-verkossa 1.2.

AlfaTV-kanavan näkyvyysalue on tänään torstaina 1.2.2018 laajentunut kaikille Digitan lähetysasemille.Uusiin näkyvyysalueisiin kuuluvat muun muassa Ähtäri, Pihtipudas, Iisalmi, Kuusamo, Inari, Utsjoki, Kilpisjärvi, Ylläs, Sodankylä ja Kemijärvi.

Useimmat vastaanottimet etsivät uudet tv-kanavat automaattisesti. Jotkin vastaanottimet saattavat vaatia kanavien uudelleenvirittämisen.

AlfaTV näkyy ilmaiseksi Digitan antenni-tv-verkossa kanavapaikalla 15 kanavanipussa A. Kanavan näkyvyysalue kattaa 99,96 % väestöstä. Kanavanipun A näkyvyysalueen voi tarkistaa Digitan karttapalvelusta www.digita.fi/karttapalvelu.

Digita Info auttaa

Useimmat vastaanottimet etsivät uudet tv-kanavat automaattisesti. Jotkin vastaanottimet saattavat vaatia kanavien uudelleenvirittämisen tai tehdasasetusten palauttamisen. Ohjeet kanavahaun tekemiseksi löytyvät Digitan internet-sivuilta www.digita.fi/kanavahaku tai laitteen käyttöoppaasta.

Digitan kuluttajapalvelu Digita Infon tekniset asiantuntijat auttavat antenni-tv-vastaanottoon liittyvissä kysymyksissä. Digita Info palvelee maanantaista perjantaihin klo 8-20 puh. 020 411 7676 tai info@digita.fi.

Lisätietoja:

Jani Saari, Liiketoimintapäällikkö, TV