Alkemia -automaattipelistä suuret voitot Seinäjoelle ja Lahteen

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen automaattipeli, jonka kasvava suurvoitto osui perjantaina Seinäjoelle ja tiistaina Lahteen. Perjantaina Seinäjoen Torikeskuksen Pelaamossa voitettiin pelin historian suurin potti 100 000 euroa ja tiistaina Lahden Pelaamo Sykkeessä 73 635 euroa.

Seinäjoen Torikeskuksen Pelaamossa voitettiin perjantaina 100 000 euroa Veikkauksen Alkemia -automaattipelistä.

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen peli. Sen jackpot eli kasvava suurvoitto laukeaa, kun pelaaja saa arvontakiekoille yhteensä kahdeksan komeettakuviota. Kasvavan suurvoiton voi voittaa vain pelatessa kahden euron panoksella.

Jackpot lähtee kasvamaan 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa maksimissaan 100 000 euroon. Keskimääräinen jackpot-voitto on noin 24 500 euroa.

Alkemian kasvavan jackpotin voi voittaa ainoastaan Veikkauksen omissa pelisaleissa ja peliklubeilla. Peli on pelattavissa myös esimerkiksi kaupoissa, huoltoasemilla ja ravintoloissa, joissa Alkemian päävoitto on liiketilasta riippuen joko 250 tai 500 euroa.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Pelaamo

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.