Alkemia -automaattipelistä suuret voitot Seinäjoelle ja Lahteen

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen automaattipeli, jonka kasvava suurvoitto osui perjantaina Seinäjoelle ja tiistaina Lahteen. Perjantaina Seinäjoen Torikeskuksen Pelaamossa voitettiin pelin historian suurin potti 100 000 euroa ja tiistaina Lahden Pelaamo Sykkeessä 73 635 euroa.

Seinäjoen Torikeskuksen Pelaamossa voitettiin perjantaina 100 000 euroa Veikkauksen Alkemia -automaattipelistä.

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen peli. Sen jackpot eli kasvava suurvoitto laukeaa, kun pelaaja saa arvontakiekoille yhteensä kahdeksan komeettakuviota. Kasvavan suurvoiton voi voittaa vain pelatessa kahden euron panoksella.

Jackpot lähtee kasvamaan 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa maksimissaan 100 000 euroon. Keskimääräinen jackpot-voitto on noin 24 500 euroa.

Alkemian kasvavan jackpotin voi voittaa ainoastaan Veikkauksen omissa pelisaleissa ja peliklubeilla. Peli on pelattavissa myös esimerkiksi kaupoissa, huoltoasemilla ja ravintoloissa, joissa Alkemian päävoitto on liiketilasta riippuen joko 250 tai 500 euroa.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Pelaamo

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote