Alkemia-automaattipelistä kaikkien aikojen suurin voitto Espooseen

Veikkauksen Pelaamoissa ja Feel Vegas -saleissa pelattavissa olevasta Alkemia -automaattipelistä voitettiin Espoossa 93 555,50 euroa.

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen automaattipeli, jonka päävoitto voi kasvaa 100 000 euroon.

Maanantaipäivä muuttui kertaheitolla Espoon Entressen Pelaamossa, kun onnekas pelaaja nappasi itselleen Alkemia-pelin jackpotin.

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen peli. Sen jackpot eli suurvoitto laukeaa, kun pelaaja saa arvontakiekoille yhteensä kahdeksan komeettakuviota. Kasvavan suurvoiton voi voittaa vain pelatessa kahden euron panoksella.

Jackpot lähtee kasvamaan 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa 100 000 euroon. Keskimääräinen jackpot-voitto on noin 24 500 euroa.

Tähän asti suurin Alkemia-pelistä voitettu summa oli 88 531 euroa, ja sen nappasi pelaaja Tampereella 29. tammikuuta 2017.

Alkemian kasvavan jackpotin voi voittaa ainoastaan Veikkauksen Pelaamoissa ja Feel Vegas -saleissa. Peli on pelattavissa myös esimerkiksi kaupoissa, huoltoasemilla ja ravintoloissa, joissa Alkemian päävoitto on liiketilasta riippuen joko 250 tai 500 euroa.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.