Alkemia-pelistä yli 56 000 euron voitto Turkuun

Asiakas voitti 19.10. Turun Pelaamo-pelisalin peliautomaatista 56 560 euron suuruisen voiton. Iso voitto tuli Veikkauksen Alkemia-pelistä.

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen peli, jonka kasvava suurvoitto osui tällä kertaa onnekkaalle pelaajalle Turussa. Jackpot eli suurvoitto laukeaa, kun pelaaja saa arvontakiekoille yhteensä 8 komeettakuviota.

Jackpot lähtee kasvamaan 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa jopa 100 000 euroon. Suurin pelistä tähän mennessä voitettu summa on 88 531 euroa, jonka nappasi tamperelainen pelaaja tammikuussa 2017.

Alkemian kasvavan jackpotin voi voittaa ainoastaan Veikkauksen omissa pelisaleissa ja peliklubeilla. Peli on pelattavissa myös kaupoissa, huoltoasemilla ja ravintoloissa, joissa Alkemian päävoitto on liiketilasta riippuen joko 250 tai 500 euroa.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.