Alkemia-pelistä yli 70 000 euron voitto Espooseen

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen peli, jonka kasvava suurvoitto osui nyt onnekkaalle pelaajalle Kauppakeskus Entressen Pelaamo-pelisalissa. Asiakas voitti 29.8.2017 peliautomaatista 71 982 euroa.

Jackpot eli suurvoitto laukeaa, kun pelaaja saa arvontakiekoille yhteensä 8 komeettakuviota.

Jackpot alkaa kasvaa 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa jopa 100 000 euroon. Suurin pelistä tähän mennessä voitettu summa on 88 531 euroa, jonka nappasi onnekas pelaaja Tampereella 29. tammikuuta 2017.

Alkemian kasvavan jackpotin voi voittaa ainoastaan Veikkauksen omissa pelisaleissa ja peliklubeilla. Peli on pelattavissa myös esimerkiksi kaupoissa, huoltoasemilla ja ravintoloissa, joissa Alkemian päävoitto on liiketilasta riippuen joko 250 tai 500 euroa.