Alko sulkee toukokuussa Helsingin Itiksen kauppakeskuksessa sijaitsevan myymälän

Helsingin kauppakeskus Itiksen Stockmann Herkun lopettaessa toimintansa myös samassa kerroksessa oleva Alkon myymälä suljetaan ja palvelut keskitetään kahteen muuhun Itäkeskuksen alueen myymälään. Alkon myymälä on avoinna 27. toukokuuta saakka.

”Myymäläverkostomme Itäkeskuksessa jää edelleen kattavaksi ja palvelemme asiakkaitamme Eastonin ja Prisman yhteydessä. Olen luottavainen, että laaja valikoimamme ja asiantunteva henkilöstömme pystyy vastaamaan hyvin asiakkaidemme tarpeisiin jatkossakin”, sanoo pääkaupunkiseudun palvelujohtaja Tatu Vanninen.

Lisäksi Itä-Helsingin palveluverkostoa tukevat Myllypuron, Kontulan, Mellunmäen ja Vuosaaren myymälät. Vannisen mukaan liikepaikkoja tarkastellaan säännöllisesti kysynnän ja asiakasvirtojen muutosten pohjalta.

Itiksen Stockmannin Alkon sulkeminen ei aiheuta henkilöstövähennyksiä.

Pääkaupunkiseudun palvelujohtaja Tatu Vanninen, p. 040 838 9694, tatu.vanninen@alko.fi
Alkon viestintä, mediapuhelin 020 711 5123 (arkisin klo 8–16), viestinta@alko.fi

Alko haluaa tarjota asiakkailleen maailmanluokan palvelua. Monipuolinen ja uudistuva noin 11 000 tuotteen valikoima mahdollistaa nojatuolimatkat ympäri maailmaa asiakkaan omassa olohuoneessa. Asiakkaitamme palvelee monikanavainen palveluverkosto: 373 myymälää, yli 130 noutopistettä, verkkokauppa ja mobiilisovellus. Vuonna 2022 Alkon liikevaihto oli 1,2 miljardia euroa ja asiakaskäyntejä reilut 52 miljoonaa.