Alkon tilinpäätöksen mediatilaisuus 19.3.2019

Tervetuloa kuulemaan, miten saavutimme tavoitteitamme viime vuoden osalta.

Vuoden 2018 aikana teimme töitä entistä monipuolisemman vastuullisuustyön eteen. Lisäksi kehitimme palveluitamme, jotta voimme palvella asiakkaita entistä paremmin.

Tervetuloa kuulemaan, millainen vuotemme 2018 oli taloudellisesti. Lisäksi toimitusjohtajamme Leena Laitinen kertoo, miten jatkamme työtämme päivitetyn strategian parissa.

Tilaisuus järjestetään Alkon pääkonttorissa 19.3.2019 osoitteessa Arkadiankatu 2, 6. kerros.

Tilaisuudessa on aamiaistarjoilu klo 8.30 alkaen. Aloitamme varsinaisen tilaisuuden kello 9.00.

Ilmoittauduthan mukaan 15.3. mennessä lähettämällä viestiä osoitteeseen ilari.ceder@alko.fi.

Tervetuloa!