Älvsbytalo tuo markkinoille uuden talomalliston

5.6.2017 11:54 | Älvsbytalo Oy

Älvsbytalo investoi tulevaisuuteen ja tuo markkinoille 14 täysin uutta talomallia sekä uuden seinärakenteen nimeltään Energy Wall. Älvsbytalon malliuudistus on osa pohjoismaista, konserninlaajuista investointia.

Uudistunut Älvsbytalo on suunniteltu täyttämään sekä uudet energiavaatimukset että nykyaikaisen omakotirakentajan toiveet, kertoo Älvsbytalo Oy:n toimitusjohtaja Jan-Erik Rusk.

- Kyseessä on koko tuotevalikoimamme perinpohjainen uudistaminen. Uudistunut Älvsbytalo on suunniteltu täyttämään sekä uudet energiavaatimukset että nykyaikaisen omakotirakentajan toiveet, kertoo Älvsbytalo Oy:n toimitusjohtaja Jan-Erik Rusk

- Olemme yrityksenä kehitysprosessissa ja teemme jatkuvasti työtä tulevaisuuden kodinrakentajien toiveiden ja odotusten täyttämiseksi.

Energy Wall vastaa tulevaisuuden energiatehokkuusvaatimuksiin

Älvsbytalon mallistossa suurin muutos on talojen uusi seinärakenne, joka on suunniteltu sekä kestämään pohjoisen ankaraa ilmastoa että täyttämään yhä tiukemmat energiatehokkuusvaatimukset.

- Seinärakenteemme kestävyys ja energiatehokkuus ovat huippuluokkaa. Energiaseinän ominaisuudet riittävät täyttämään niin ilmastomuutoksen mukanaan tuomien sääilmiöiden kuin tiukentuvien ympäristösäädösten vaatimukset, Rusk kertoo.

150 lisävalintavaihtoehtoa

Älvsbytalo valmistaa muuttovalmiita omakotitaloja edulliseen hintaan. Talopakettien yksilöllisyys toteutuu lisävalintojen avulla, joilla taloja voi räätälöidä toiveiden mukaan.

- Suunnittelussa olemme jatkaneet vakio- ja lisävalintavaihtoehtojen päivittämistä. Uudessa talomallistossa esittelemme uusia, huolellisesti harkittuja, nykyaikaisia lisävalintoja ja tarjoamme Älvsbytalon rakentajille 150 erilaista vaihtoehtoa oman yksilöllisen kodin viimeistelyyn, Rusk jatkaa.

Ruotsin suurin pientalovalmistaja investoi tulevaisuuteen

Älvsbyhus AB -konserni on Ruotsin suurin pientalovalmistaja jo 18:tta vuotta peräkkäin. Yritys toimittaa taloja Suomeen, Ruotsiin ja Norjaan. Talotehtaita konsernilla on Suomessa ja Ruotsissa yhteensä neljä. Muuttovalmiit Älvsbytalot ovat tilaelementtitaloja, jotka rakennetaan talotehtaalla kuivissa olosuhteissa. Suomalaisen Älvsbytalon malliuudistus on osa konserninlaajuista investointia uuden sukupolven Älvsbytaloon. Siihen liittyy mittavia tehdasuudistuksia.

– Älvsbyhus on Ruotsin suurin pientalovalmistaja, jonka tavoitteena on kasvaa edelleen Ruotsissa, Suomessa ja Norjassa. Älvsbytalon Kauhajoen tehtaalla muutostyöt on tarkoitus aloittaa loppuvuodesta 2017, Rusk sanoo.

– Vaikka kaikki on uutta, niin yksi asia on ja pysyy: markkinoiden paras hinta. Koska olemme optimoineet tuotantoprosessiamme vuosikymmeniä, pystymme toimittamaan näyttäviä ja laadukkaita taloja edullisin hinnoin, toteaa Rusk.

Lisätiedot: Petri Torvinen, myyntijohtaja, Älvsbytalo Oy, puh. 020 7939 621, petri.torvinen@alvsbytalo.fi

Korkeaa laatua markkinoiden edullisimpaan hintaan on syy, miksi Älvsbyhus on Pohjoismaiden suurin puisten tilaelementtitalojen valmistaja. Yhtiön 72-vuotisen historian aikana yli 40 000 perhettä on valinnut kodikseen Älvsbytalon. Talot rakennetaan sisätiloissa valmiiksi tilaelementeiksi, jotka ammattitaitoiset asentajat pystyttävät. Älvsbyhus on ruotsalainen yritys, jolla on Suomessa tytäryhtiö, talotehdas ja 14 myyntikonttoria. Kauhajoen tehdas on toimittanut yli 3000 taloa vuodesta 2005 lähtien.

Älvsbytalo startar dotterbolag för köp av tomtmark12.10.2016 10:00Tiedote

Älvsbytalo har grundat ett dotterbolag för uppköp och försäljning av tomtmark. Älvsbytalo vill erbjuda sina kunder ännu smidigare åtkomst till ett eget hem och bolaget ämnar satsa flera miljoner euro på uppköp av tomtmark – varje år. På Älvsbytalos nya Hus & tomt-bostadsområden kan kunderna skaffa sig ett inflyttningsklart och högklassigt hus med tomt snabbt och förmånligt. Som bäst är redan koncernens 40 000:e hus i produktion.