Älvsbytalo OyÄlvsbytalo Oy

Älvsbytalon ostajat ovat talokauppaansa tyytyväisiä

Rakennustutkimus RTS Oy:n laatiman tutkimuksen mukaan Älvsbytalon ostajat ovat talokauppaansa kaikkein tyytyväisimpiä. Talopakettialan asiakastyytyväisyyttä ja tarkasteltu tuoreessa Omakotirakentajatutkimus 2017/18 RV -tutkimuksessa kolmen viime vuoden ajanjaksolta.

Älvsbytalo sai muita talopakettitoimittajia paremmat arviot jokaisessa tutkimuksen asiakastyytyväisyyttä mittaavassa asiassa: tyytyväisyys talotoimitukseen, talomyyjään, talotehtaaseen ja pystytykseen.

– Asiakkaiden tyytyväisyys Älvsbytaloon on ollut alan kärkitasoa jo vuosikymmenten ajan, kertoo tutkimusjohtaja Jaakko Jussila Rakennustutkimus RTS Oy:stä. – Nyt viimeisimmässä tutkimuksessa Älvsbytalo oli peräti jokaisessa ominaisuudessa ykköspaikalla, mikä on huikean hyvä tulos.

Rakennustutkimus RTS Oy on puolueeton, suomalainen tutkimusyritys, joka on seurannut rakentamisen markkinoita jo vuodesta 1983.

Älvsbytalot myydään muuttovalmiina, jolloin talokaupassa pitää koko kokonaisuuden osua kohdilleen, jotta ostaja on tyytyväinen lopputulokseen. Älvsbytalo valitaan talotoimittajaksi tutkimuksen mukaan etenkin talotoimituksen täydellisyyden, tilaratkaisujen sopivuuden, hyvän talomallin ja lyhyen toimitusaikataulun ansiosta.

– Käytännössä muuttovalmiin Älvsbytalon saa tontille jo noin kolmen kuukauden kuluessa tilauksesta, kertoo Älvsbytalon myyntijohtaja Petri Torvinen. – Kauhajoen talotehtaallamme käynnistyi vuoden alussa uusi tuotantolinjasto, joka varmistaa ja nopeuttaa toimitusketjuamme entisestään.

Lisätietoja:

Älvsbytalo Oy, myyntijohtaja Petri Torvinen, puh. 020 7939 621

Rakennustutkimus RTS Oy, tutkimusjohtaja Jaakko Jussila, puh. 040 9005 610

www.alvsbytalo.fi

Tutkimuslähde:

Rakennustutkimus RTS Oy

Omakotirakentajatutkimus 2017/18 RV

Korkeaa laatua markkinoiden edullisimpaan hintaan on syy, miksi Älvsbyhus on Pohjoismaiden suurin puisten tilaelementtitalojen valmistaja. Yhtiön 74-vuotisen historian aikana yli 41 000 perhettä on valinnut kodikseen Älvsbytalon. Talot rakennetaan sisätiloissa valmiiksi tilaelementeiksi, jotka ammattitaitoiset asentajat pystyttävät. Älvsbyhus on ruotsalainen yritys, jolla on Suomessa tytäryhtiö, talotehdas ja 14 myyntikonttoria. Kauhajoen tehdas on toimittanut yli 3000 taloa vuodesta 2005 lähtien.

Älvsbytalo Oy, myyntijohtaja Petri Torvinen, puh. 020 7939 621